וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ הזיקוקים בערד: גרוש ההרוגה שוחרר לביתו - בנם נותר במעצר

24.5.2017 / 17:30

בית המשפט הורה לשחרר את אלדד מימון, שנחשד במעורבות באירוע הקשה שבו נהרגו גרושתו ובן זוגה בפיצוץ זיקוקים. "אני רק רוצה לראות את הילדים שלי", אמר. עו"ד של בנו שנותר במעצר אמר: "מדובר בטרגדיה כפולה - מות האם והמעצר"

בית משפט השלום בבאר שבע הורה היום (רביעי) לשחרר את אלדד מימון, תושב ערד שחשוד יחד עם בנו, איתי, בגרימת מוות ברשלנות באירוע השריפה שבה נהרגה גרושתו איילה מלכה ובן זוגה פיליפ בנגוזי. "אני רוצה לראות את הילדים, זה מה שחשוב", אמר עם שחרורו. "לא מתעסק עם הזיקוקים כבר מלפני כחמש שנים. באותו היום המשטרה קראה לי ואמרו לי שהבית שלי נשרף, הלכתי לשם וראיתי כיבוי אש ואמבולנסים".

עורך דינו, מוטי יוסף, אמר לאחר השחרור: "אנחנו מודים לבית המשפט על השחרור. מדובר במקרה טראגי וכואב, אנחנו מקווים שהפרקליטות לא יגישו כתב אישום נגד אלדד שלא קשור לסיפור".

עו"ד אלי מויאל, המיצג את איתי מימון, מסר כי מדובר בטרגדיה כפולה עבור מרשו שגם איבד את אמו וגם נעצר. "מרשי משתף פעולה עם החוקרים ורק לאחר שיתקבלו חומרי החקירה לרבות חוות הדעת הרלוונטיות תתבהר התמונה וניתן יהיה להעריך את מצבו המשפטי של מרשי. אני תקווה כי מרשי ישים את הפרשה הזו מאחוריו בהקדם האפשרי לאור הנסיבות המצערות של המקרה", אמר.

ND סרטון חדש מתעד את תחילתה שריפה קטלנית בערד, שגרמה למותם של בני זוג מהעיר. מערכת וואלה! NEWS
הפיצוץ שהחל את השריפה בבית בערד/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה מחפשת זה שבועיים אחר מעורב נוסף בפיצוץ שהביא למותם של בני הזוג. הגורם, שלהערכת המשטרה יכול לשפוך אור על הפרשה ועל גרסת החשודים, נדרש לחקירה אך טרם אותר.

לפי המשטרה, החשוד הנוסף היה מעורב בקניית הזיקוקים וחומרי הבערה, שהתפוצצו בבית בני הזוג והביאו למותם. הבן הודה בחקירתו כי החומרים היו שייכים לו, אך טען כי היו קשורים לתפקידו הצבאי ועסק בהם לאחרונה לפני כשנתיים. לדבריו, הוא העביר את הסחורה מהמחסן שבבית אביו לבית אמו שבוע לפני האירוע, במטרה להשמידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בערד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully