וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות הכושר הקרבי בצה"ל: חטיבת גבעתי במקום הראשון

24.5.2017 / 18:05

מבין היחידות המיוחדות שלדג מובילה, וביחידות המובחרות גדס"ר גולני בראש הרשימה. לפי קצין בכיר, "בוחן הכשירות הקרבית עבר לא מעט שינויים. רואים התאמה בין רמת הכושר למצוינות היחידה". ומי נבחר מבין מפקדי החטיבות? הנתונים המלאים - בפנים

אימון בבסיס אימוני ח"יר, מחנה צור. מרץ 2016. רויטרס
"מדובר בבוחן היסטורי". אימון חי"ר/רויטרס

חטיבת גבעתי היא במקום הראשון באליפות הכושר הקרבי מבין חטיבות החי"ר, ושלדג מבין היחידות המיוחדות – כך עולה מדבריו של ראש מחלקת כושר קרבי בזרוע היבשה, אלוף-משנה אורן גיל, שסיכם היום (רביעי) את נתוני בוחן הכשירות הקרבית לקצינים.

בקרב מפקדי החטיבות, נבחר מפקד המרכז לפיקוד טקטי, אל"מ אורן כהן, שנפצע באורח קשה במבצע "עופרת יצוקה" ולאחר שיקום ממושך מונה למפקד גדוד הסיור של חטיבת גולני. כיום, הוא מפקד המכללה לפיקוד טקטי.

מפקד חטיבת גבעתי, אל"מ ירון פינקלמן, התגאה בחטיבתו על ההישג ואמר: "חטיבת גבעתי זכתה בפרס בזכות השקעה,  מחויבות, אימונים, מאמץ וזיעה רבה. אנו מקפידים על נושא הכשירות לאורך כל השנה כדי להמשיך לבנות ולחשל את הכוחות. המפקדים מנחילים את הרוח הקרבית גם ללוחמים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בריטניה: המחבל ממנצ'סטר היה חלק מתא טרור, מצוד אחרי מרכיב המטען
"אבוטבול אמר שעקר לו את העיניים": העדויות מחקירת רצח העבריין הנעדר
יחימוביץ' דורשת צו בהול לעצירת ספירת הקולות; ניסנקורן: "פתטית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוחן הכשירות הקרבית מיועד לכלל הקצינים הקרביים בצה"ל, מדרגת סגן משנה ועד אלוף משנה, והוא כולל בין היתר ריצה, ירי אחר מאמץ וניווט. קצין בכיר בזרוע היבשה התייחס לבוחן הנוכחי ואמר כי הוא עבר "לא מעט שינויים". "מדובר בבוחן היסטורי. אנחנו מתקדמים משמעותית בכמות הקצינים שמשתתפים ועוברים את התכנית. אנחנו עומדים על קרוב ל-85% התייצבות וכמעט 80% מעבר בוחן".

לדברי הקצין הבכיר, השינויים שבוצע בתחום הכושר הקרבי בשנים האחרונות כוללים התאמות בין הצורך המבצעי לבין האימונים. "אנחנו היום מניחים דגש משמעותי למשקלים, כוח רגליים ופלג גוף עליון, ופעילות בתוואי שטח קשים. המפקדים מבינים את החשיבות של רמת הכושר הקרבי ומתייחסים לזה בהתאם. אני רואה התאמה ברורה בין רמת כושר קרבי למצוינות של יחידה". הקצין הבכיר הדגיש כי מרבית הנתונים נאספו באופן ממוחשב ובאמצעים טכנולוגיים, ולכן הציונים מדויקים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אימון לוחמי גבעתי על כיבוש מתחם של חמאס מעל מנהרות. מרץ 2017. אמיר בוחבוט, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אמיר בוחבוט
אימון של חטיבת גבעתי, השנה/אמיר בוחבוט, אמיר בוחבוט, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei
  • עוד באותו נושא:
  • כושר קרבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully