וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער שהשתתף בגיבוש לחיל הים בבסיס בחיפה נחבל בראשו; מצבו קשה

הנער נפצע בגיבוש לוחם ימי לשירות על ספינות הטילים של החיל. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם. נבדקת אפשרות כי הוא קודם התמוטט ולאחר מכן נחבל בראשו. בצה"ל עורכים תחקיר לבירור נסיבות האירוע

אימון ספינות סטי"ל בים התיכון ליד חופי חיפה נובמבר 2009. אודי קורן, מערכת וואלה! NEWS
סטי"ל של חיל הים בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, אודי קורן

נער כבן 18 שהשתתף בגיבוש לחיל הים בבסיס החיל בחיפה נחבל הבוקר (רביעי) בראשו ונפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות המקרה מצויות בבדיקה ושמשפחתו עודכנה בפציעתו.

הנער נחבל במהלך גיבוש לוחם ימי של חיל הים, הממיין את המועמדים לשירות על ספינות הטילים של החיל. נבדקת אפשרות כי הוא קודם התמוטט ולאחר מכן נחבל בראשו. גורמי צבא מסרו כי הפעולות שבוצעו הבוקר היו שגרתיות ושאר הפרטים נמצאים בתחקיר של חיל הים לבירור נסיבות האירוע.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הנער הגיע לבית החולים עם תלונה על נפילה וחבלה. הוא עבר הליך רגיל של התקנת מד לחץ בגולגולת כדי לנטר את הלחצים, ולצורך כך הונשם והורדם. ייתכן שמצבו יוגדר בינוני לאחר שיעירו אותו.

לפני שבוע נפצע לוחם ביחידת מגלן באורח בינוני עד קשה בראשו בהתרסקות במהלך אימון צניחה ליד ראש פינה. הלוחם קיבל טיפול רפואי במקום על ידי צוותי מגן דוד אדום וצוותי רפואה של צה"ל, ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם.

לקריאה נוספת:
תאונת צניחה בצה"ל: לוחם מגלן התרסק על הקרקע ונפצע בינוני-קשה
בצה"ל חוקרים: האם טבעת נגמ"ש השתחררה והביאה למותו של החייל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully