וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסר בית אך לא חסר לב": במנצ'סטר מוקירים תודה לגיבורי הפיגוע

שני דרי רחוב ששהו באזור אולם ההופעות "מנצ'סטר ארנה" בזמן הפיגוע הקטלני מיהרו לסייע לפצועים. עמודי פייסבוק ואתרי מימון המונים קראו לציבור לתרום להם בחזרה וגייסו כבר כעשרת אלפים ליש"ט

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

כריס פרקר בן ה-33 וסטיבן ג'ונס בן ה-35 הם שני מקבצי נדבות שנוהגים לישון בקרבת ה"מנצ'סטר ארנה" זה כשנה. כשנגלו לעיניהם מראות הזוועה בפיגוע ההתאבדות שאירע שלשום (שני) באולם הומה האדם, הם לא נותרו אדישים וסייעו לפצועים במקום. כעת, עמודים בפייסבוק ובאתרי מימון המונים שנפתחו לאחר הפיגוע בעיר בבריטניה, שגבה את חייהם של 22 בני אדם, קוראים לציבור הרחב לתרום כסף לשני דרי הרחוב.

פרקר, שאזרח פרטי פתח עבורו עמוד פייסבוק שגייס יותר מעשרת אלפים ליש"ט, סיפר בדמעות בריאיון לסוכנות הצרפתית על רגעי הפיגוע. "שמעתי קול פיצוץ, תוך שבריר שנייה הופיע הבזק לבן, אחריו עשן ואז שמעתי צרחות. נפלתי על הרצפה, וכשקמתי, האינסטינקט שלי גרם לי לרוץ חזרה לעזור במקום לברוח. אנשים שכבו בכל מקום. ראיתי ילדה קטנה בלי רגליים, עטפתי אותה באחת מחולצות המזכרות ושאלתי אותה איפה ההורים שלה. היא ענתה לי שהיא חושבת שאמא שלה מתה. לא הפסקתי לבכות". הוא סייע גם לאישה מבוגרת וניסה לנחם אותה. "היא הלכה לעולמה בידיים שלי".

לקריאה נוספת:
פיגוע ההתאבדות במנצ'סטר: "המחבל הגיע ברכבת מלונדון, מוצאו מלוב"
"לא ניכנע לרוצחי ילדים": לאחר הפיגוע, מנצ'סטר שומרת על ראש מורם
טראמפ לאבו מאזן: "אי אפשר לקדם שלום ובמקביל לממן טרור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטיבן ג'ונס. "הרבה אנשים טובים עוזרים לנו, צריך לעזור בחזרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, הוא לא מסוגל לשכוח את המראות שראה ואת הריח באפו. "הדבר הכי נורא הוא שזאת הייתה הופעה לילדים. ברגים היו מפוזרים על כל הרצפה, לאנשים היו חורים בגב", שחזר.

ג'ונס, פועל בניין לשעבר, העיד בריאיון לאתר חדשות מקומי שגם הוא פעל מתוך דחף, וניגב דם מעיניהם של ילדים שקראו לעזרה. "היו הרבה ילדים מכוסים בדם, בוכים וצורחים. לא הייתי מסוגל לחיות עם עצמי אם הייתי בורח ונוטש כך ילדים במצוקה". עמוד מימון המונים שנפתח עבורו גייס גם כן סכום דומה. "רק כי אני הומלס, זה לא אומר שאין לי לב", אמר. "יש הרבה אנשים טובים במנצ'סטר שעוזרים לנו, אנחנו צריכים לעזור להם בחזרה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרויקט מימון ההמונים למען פרקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully