וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בנתניה: שוטר ואישה נפצעו קל במרכז העיר; הדוקר נוטרל

שוטר משמר הגבול כבן 26 נדקר בפלג גופו העליון ברחוב הרצל בנתניה. הוא ירה בדוקר, תושב אזור טול כרם, שנפצע באורח קשה. מרסיסי זכוכית בעקבות הירי נפצעה קל עוברת אורח. הפצועים הועברו לטיפול רפואי

צילום: בט"ש חירום, עריכה: שניר דבוש

שוטר משמר הגבול נדקר בפלג גופו העליון הבוקר (שלישי) ברחוב הרצל בנתניה. לאחר שטופל בזירה על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א, פונה השוטר, בן 26, לבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו קל והוא בהכרה מלאה עם פצע דקירה בצוואר. הדוקר נורה על ידי השוטר ונוטרל במקום, מצבו קשה והוא פוננ לבית החולים מאיר שבכפר סבא. הערכת המשטרה היא כי מדובר באירוע על רקע לאומני, ובמקביל נמשכת החקירה.

מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי הדוקר, תושב אזור טול כרם בן 45, תקף את השוטר, שבתגובה ירה בו לאחר מאבק קצר. מרסיסי זכוכית בעקבות הירי נפגעה אישה שפונתה גם היא במצב קל לבית החולים.

פרמדיק מד"א יקי חג'אג' סיפר כי "כשהגענו ראינו צעיר בהכרה מלאה מתהלך כשהוא סובל מדקירה בצוואר. ערכנו לו בדיקה רפואית מהירה והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קל. על המדרכה הסמוכה שכב הדוקר עם פציעה בפלג גופו העליון ולאחר טיפול פינינו אותו לבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה: 22 הרוגים ו-59 פצועים בפיגוע התאבדות מחוץ להופעה במנצ'סטר
היום השני של הביקור יצא לדרך: טראמפ נפגש עם אבו מאזן
שגריר בריטניה בישראל: "שתי המדינות מכירות את הטרור מקרוב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הדקירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים לניאדו, ד"ר יוסף ליבמן, עדכן כי השוטר עובר סדרת בדיקות. מבית החולים מאיר שבכפר סבא נמסר כי הדוקר עובר אף הוא בדיקות וסובל מפגיעות בטן וחזה.

אתמול ניסה נער פלסטיני כבן 17 לבצע פיגוע דקירה במחסום הקיוסק, הסמוך לאבו דיס שמצפון לבית לחם. המחבל רץ לכיוון לוחמי משמר הגבול שאבטחו את המקום כשהוא אוחז בידו סכין, ונאבק עם אחד החיילים – שירה בו והצליח לנטרל אותו. מותו של המחבל, תושב בית לחם, נקבע בזירה. לא היו נפגעים מקרב הלוחמים.

(עדכון ראשון: 10:54)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully