וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות הסלפי: ראשי ערים "התגנבו" לשורה הראשונה בטקס לטראמפ

בתמונה שצילם ח"כ חזן במהלך טקס קבלת הפנים לנשיא ארה"ב בנתב"ג נראו ראשי רשויות, רובם מהליכוד, מצליחים להגיע לשורה הראשונה השמורה לחברי סגל א', אף שאינם משתייכים לדרג זה. במשרד החוץ הפצירו בהם לעזוב אך הם סירבו

עריכה: יאיר דניאל

תקרית צילום הסלפי המביך של ח"כ אורן חזן (הליכוד) במהלך טקס קבלת הפנים לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ היום (שני) בנמל התעופה בן גוריון חשפה כי ראשי ערים רבים, רובם מקורבים לליכוד, הצליחו להגיע לשורה הראשונה של השמורה לחברי סגל א', אף שהם אינם משתייכים לדרג זה. גורמי משרד החוץ הפצירו בהם לעזוב את השורה אך הם מיאנו לעשות זאת.

חבר הכנסת חזן ניצל את שיחתו הקצרה עם טראמפ לתמונת סלפי שהביכה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שניסה למנוע זאת. בכירים בליכוד מסרו כי חזן כלל לא הוזמן לקבלת הפנים לטראמפ והוסיפו כי הוא "גרם מבוכה רבה לנתניהו". בכנסת אמרו כי גם אילו היה נותר סגן יו"ר הכנסת, אין מדובר בתפקיד שנכלל בחברי סגל א'. מנגד, בשיחה עם וואלה! NEWS, הבהיר חזן כי הוא "הוזמן אתמול על ידי לשכת ראש הממשלה".

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו לוואלה! NEWS כי הוזמנו קרוב למאה ראשי ערים לראשי רשויות לטקס, אך רובם בחרו שלא להגיע. כמו כן, אמרו הגורמים כי ראשי הערים היו אמורים להיות על הטריבונה ולא לרדת לשורות של סגל א', ולזכות לכבוד לחיצות הידיים.

ביקור טראמפ בישראל - סיקור מיוחד:
תפילה היסטורית: טראמפ ביקר בכותל המערבי בירושלים
כשניקסון חשש ממטוסי צה"ל וקרטר הושמץ בכנסת: ביקורי נשיאי ארה"ב בישראל
עם שטיח אדום: טראמפ נחת בנתב"ג והתחיל את ביקורו בישראל

נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
ראש העיר לוד רביבו, משמאל. חזן לצד טראמפ/צילום מסך, פייסבוק

אחד המצולמים בתמונה של חזן הוא ראש עיריית לוד יאיר רביבו שנראה מחויך מאוד בתמונה. רביבו, חבר מרכז ליכוד המקורב לשרי הממשלה, אמר לוואלה! NEWS כי הוצג בפני טראמפ כראש העיר המארחת. בפועל, נמל התעופה בן גוריון אינו שייך מוניציפלית לעיריית לוד אלא נחשב לישות מוניציפלית עצמאית. "למרבה ההפתעה הוחלט להושיב אותי בשורה א' מה שעוד יותר ריגש אותי", טען רביבו, "הייתה לי הזכות לברך את הנשיא טראמפ לאחר שראש הממשלה הציג אותי". באשר לסלפי המפורסם הוסיף כי "צריך אומץ מיוחד כדי לעשות סלפי עם נשיא ארצות הברית, וחייבים לומר שטראמפ היה מאוד סבלני עם חזן עד שהצליח להצטלם איתו. גם הפמליה הייתה מאוד מופתעת מהמהלך של חזן". בסביבתו של רביבו הודגש כי הוא הוזמן אישית לאירוע ואף הוצב כיסא הנושא את שמו בשורה הראשונה בטקס קבלת הפנים.

בין ראשי הערים הנוספים שהיו במקום ניתן היה למצוא את ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, עד לא מזמן מנכ"ל הכנסת שסיפר גם הוא כי הוזמן על ידי מזכירות הממשלה. ראש עיר אחר שזכה ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית הוא יוסי בכר, ראש עיריית בת ים, שהעלה את התמונה של טראמפ לעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "זהו כבוד גדול עבורנו שהוא נמצא כאן במדינת ישראל".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. ראובן קסטרו
טראמפ בקבלת פנים בנתב"ג/ראובן קסטרו

במשרד החוץ הסבירו כי כמה אנשים "התנגבו" לשורה הראשונה למרות שלא הורשו. "המשרד הזמין לאירוע את 'סגל א'' בלבד, היינו הצמרת הבכירה של מדינת ישראל. לצערנו, מספר אנשים שלא נכללו ברשימת הסגל הבכיר 'התגנבו' לשורת לוחצי הידיים וחרף הפצרות גורמי המקצוע של משרד החוץ מיאנו לעזוב את השורה".

גורם שנכח במקום סיפר על הסיטואציה התמוהה: "פתאום בשורה הראשונה נכנסו עוזרים של ח"כים, עוזרים של שרים, כל מי שקיבל הזמנה רשמית הצליח להיכנס לשורה הראשונה, התפלחו לשם הרבה אנשים שלא היו אמורים שם. למעשה כל מי שרצה הצליח להתגנב פנימה ללחוץ את היד".

נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. ראובן קסטרו
דרג א' לוחץ ידיים עם הנשיא ורעייתו/ראובן קסטרו
נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. ראובן קסטרו
חזן וראש העיר רביבו בנתב"ג/ראובן קסטרו
נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. ראובן קסטרו
לצד המסוק הנשיאותי. הזוג טראמפ והזוג נתניהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully