וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי כתבה את "נישקתי בחורה" על מיילי סיירוס? האמת נחשפת

27.5.2017 / 0:11

קייטי פרי ומיילי סיירוס עומדות לחגוג 10 שנות חברות - וזה הזמן לבדוק האם שיר הפריצה של פרי" I Kissed a Girl", נכתב על חברתה הטובה שהייתה אז רק בת 15

SUNRISE

הלהיט ההיסטרי של קייטי פרי מ-2008, "I Kissed a Girl", שנראה כאילו הזמן פסח עליו, העסיק מאז ועד היום רבים שתהו לגב זהות הבחורה המסתורית עם אודם הדובדבן שזכתה לטעום את שפתיה של פרי. כמעט עשור חלף מאז וכעת סיפרה קייטי פרי למעריצים שהנשיקה הלוהטת שלה הייתה עם לא אחרת מ... מיילי סיירוס כשזו הייתה רק בת 15. שוק!

טוב, אפשר להירגע, מהר מאוד הדבר התברר כבדיחה. סיירוס עצמה סיפרה בראיון ל-103.5 KTU איך היא הגיבה כששמעה מפרי שהלהיט, לכאורה, נכתב עליה, "כשהיא שחררה את השיר 'נשקתי בחורה', הצטלמתי לסרט של האנה מונטנה והאזנתי לה ברדיו", היא משחזרת, "הייתי על הטרקטורון של אבא שלי כשהם שאלו אותה 'על מי היא כתבה את השיר?' והיא אמרה שעליי. שמעתי את זה והתחלתי לצעוק ולהתחרפן".

קייטי פרי ומיילי סיירוס מתנשקות. צילום מסך
הנשיקה היחידה של השתיים הייתה הרבה אחרי שהשיר נכתב/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את קייטי פרי

לכתבה המלאה

למרות זאת מיילי סיירוס זרמה עם הבדיחה ובטקס פרסי הוידאו של MTV באותה שנה היא הגיעה יחד עם פרי. הנשיקה האמיתית היחידה של השתיים הייתה במהלך הופעה של סיירוס בשנת 2014. השבוע נזכרה קייטי פרי בסיפור כשהתארחה בתכנית הבוקר האוסטרלית "Sunrise" ושיחזרה איך היא ניגשה לנשק את מיילי בלחי אך זו בתגובה דחפה לה לשון. לדבריה היא הופתעה ואמרה בצחוק: "מי יודע איפה הלשון הזאת הייתה קודם?".

שימו פליי ותתחילו לרקוד:

ככה נשמע השיר בגרסת אנפלגד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully