וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "נמאסת, די לרדוף אחריך"; רגב: "לפחות תעשה דיאטה"

21.5.2017 / 13:40

לדברי גורמים שנכחו בישיבת שרי הליכוד, יו"ר הקואליציה והשרה התעמתו בצעקות, על רקע היעדרות רגב מההצבעה על החוק לפיצול התאגיד. "מי את בכלל? כולה שרת התרבות", הטיח ביטן, שספג ממנה עקיצה. העימות נקטע אחרי שנתניהו התערב: "הקשיבו לביטן". לאחר כשעה קלה הם התפייסו

צילום: עקיבא נוביק, ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

יו"ר הקואליציה דוד ביטן התעמת הבוקר (ראשון) עם שרת התרבות והספורט מירי רגב בישיבת שרי הליכוד. ח"כ ביטן זעם על רגב ועל השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, שלא הגיעו לפני כשבועיים להצבעה בכנסת על החוק לפיצול התאגיד, ואף "השתולל בצעקות". לדברי גורמים שנכחו בישיבה, הריב הגיע לטונים גבוהים ועקיצות אישיות.

"מי את בכלל? את שוכחת שיש לך חובות", הטיח בה יו"ר הקואליציה. "מה את חושבת שאת מנהלת את המדינה? את כולה שרת תרבות". ח"כ ביטן דרש כי יענישו את רגב ואת גמליאל, שהגיעה לישיבה באיחור וכלל לא נכחה בזמן העימות. לדברי אחד הגורמים שנכחו בישיבה, ביטן אמר לרגב: "די, נמאסת, די לרדוף אחריך". השרה השיבה לו: "אם תרדוף אחריי לפחות תעשה דיאטה".

רגב אמרה בתגובה כי דאגה לקיזוז עם ח"כ מהאופוזיציה, אך ביטן ביטל אותו מאחר שהיו שרים אחרים בממשלה שהיו בזמן ההצבעה בחו"ל. "אני לא מוכנה שידברו אליי ככה, אני אחראית וכשאני נוסעת לחו"ל אני דואגת לקיזוז. הייתי מקוזזת ולא יכול להיות שאתה מבטל לי קיזוזים", אמרה. גורמים רבים שנכחו בישיבה אמרו כי העימות הקולני נקטע לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התערב ואמר "תישמעו לביטן ולמה שהוא אומר". שעה קלה לאחר העימות הקולני התפייסו ביטן ורגב והצטלמו מחויכים.

לקריאה נוספת:
ביטן שוב תוקף את התקשורת: "צוחקים על המשקל שלי". צפו
"מה זה פה, כולם שמאלנים?": כשביטן אכל חריימה טבעוני. צפו
"אתה תשלם ביוקר": מאחורי הדיון הלילי הסוער על התאגיד

שרת התרבות מירי רגב  בישיבת הממשלה היום 3 במאי 2017. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
עימות קולני בישיבת שרי הליכוד. רגב/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

העימות על הקיזוזים מגיע על רקע אי שביעות רצון גוברת בלשכת נתניהו מהנוכחות הדלה של שרים בישיבה השבועית של סיעת הליכוד ובישיבות הממשלה. בשבוע שעבר שיגר מזכיר הממשלה, צחי ברוורמן, מכתב לשרי הממשלה ובו ביקש, בהנחיית ראש הממשלה, "להקפיד על נוכחות מלאה בישיבות הממשלה ולכל אורכו".

במכתב כתב ברוורמן כי "למרבה הצער, חלה לאחרונה עלייה משמעותית במספר היעדרויות שרים מחשיבות הממשלה, לרוב ללא הודעה מראש או סיבה מוצדקת". הוא הדגיש כי הדיונים בממשלה הם "דיונים בנושאים חשובים ביותר להתנהלות הממשלה ולהם השלכות על ניהול המדינה".

עם זאת, שרים בכירים מביעים באחרונה ביקורת על הנושאים שמונחים על סדר היום של ישיבת הממשלה בחודשים האחרונים, וטוענים כי בישיבות האחרונות הם בעיקר נדרשים להצביע על מינויים ולשמוע סקירות, ולא "נושאי רוחב שקשורים בעתיד המדינה".

(עדכון ראשון: 12:30)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ח"כ הכנסת דוד ביטן בכנסת, 16 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
"את חושבת שאת מנהלת את המדינה? כולה שרת התרבות". ח"כ ביטן/נועם מושקוביץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפייסו כעבור שעה. ביטן ורגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully