וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הסנקציות: שב"ס אסר על עו"ד של אולמרט לפגוש אותו בכלא

21.5.2017 / 11:10

שירות בתי הסוהר מנע מעו"ד אלי זהר להיפגש עם ראש הממשלה לשעבר בכלא מעשיהו, לאחר שעל פי החשד העביר מסמכים רגישים לעו"ד אחר. במסגרת הסנקציות, יישללו מאולמרט ביקורים, חופשות ושיחות טלפון עד להודעה חדשה. ועדת השליש צפויה לדון בעניינו בשבוע הבא

עריכת וידאו: מתן חדד

שירות בתי הסוהר (שב"ס) אסר על אהוד אולמרט להיפגש עם עורך דינו אלי זוהר במסגרת הסנקציות שהוטלו על ראש הממשלה לשעבר בגין החשד שהבריח לכלא מסמכים מסווגים. שלשום נתפס סנגורו של אולמרט חנניה ברנדס נושא דפים שכתב ראש הממשלה במסגרת כתיבת ספרו, הכוללים לטענת שב"ס מידע רגיש.

שב"ס אסר על עו"ד זהר להיכנס לאגף 10 בכלא מעשיהו בדרכו להיפגש עם אולמרט. גם עו"ד שני אילוז לא הורשתה להיפגש עם ראש הממשלה לשעבר, שנושא מאסר בגין עבירות שוחד, אולם בשב"ס אומרים כי הסיבה לכך היא שלא תיאמה זאת מראש. "ברגע שתתאם את הגעתה לא תהיה מניעה להכניסה", אמרו בארגון. עוד הוסיפו בשב"ס כי יתר עורכי דינו של אולמרט רשאים לפגוש את אולמרט בכלא על פי הנהלים שנקבעו.

במסגרת הסנקציות יישללו מאולמרט ביקורים, חופשות ושיחות טלפון עד להודעה חדשה. לפי שעה לא ברור אם שב"ס יחזור בו לקראת ועדת השליש, שתתכנס ותדון בעניינו בשבוע הבא.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו. "מבלי לחוות דיעה בעניין אולמרט, הקביעה אם החומר שהוא הוציא באמצעות עורך דינו פוגע בבטחון שדה או לא היא של הגורמים המוסמכים בישראל על הנושא", צייץ.

לקריאה נוספת:
אחרי שנת מאסר: אולמרט הגיש בקשת חנינה לריבלין
הנשיא ריבלין דחה את בקשת החנינה של ראש הממשלה לשעבר אולמרט
בניגוד לעמדת משרד המשפטים: שקד תומכת בחנינת אולמרט

אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
נאסר עליו לפגוש את עורך דינו. אולמרט ביציאה לחופשה ממעשיהו, יולי 2016/ראובן קסטרו

עו"ד ברנדס יצא בשבוע שעבר מאגף 10 שבו כלוא אולמרט ובמסגרת פעילות שגרתית בדקו הסוהרים את תכולת תיקו. במהלך הבדיקה התגלו בחזקתו המסמכים הסודיים לכאורה שככל הנראה ניתנו לו בידי אולמרט עצמו, והם הוחרמו על ידי הסוהרים.

שב"ס העביר את המסמכים שהוחרמו למשרד הממונה על הביטחון במשרד הביטחון (המלמ"ב), שם יבדקו אם הם מכילים חומר סודי שיסכן את ביטחון המדינה. גורם בשב"ס מסר כי לאסיר אסור להוציא דואר מחוץ לכותלי הכלא, בוודאי לא מידע המסווג כסודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully