וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים גררו בן 9 מכיתתו בבית שמש: "השליך אבנים לעבר הכוחות"

19.5.2017 / 15:44

לטענת המשטרה, הילד הפריע לכיבוי שריפה וברח כשהתבקש לעצור. הצוות החינוכי והתלמידים ניסו לעכב את השוטרים, וקראו לעברם: "נאצים". אחד השוטרים איים בתגובה על המורים עם אקדח טייזר

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: השוטר גורר את הילד מחוץ לכיתה)

שוטרים שנכנסו אתמול (חמישי) לכיתה בתלמוד תורה של חסידות ברסלב בבית שמש, שלפו ממנה ילד בן 9. בתיעוד המקרה נראה השוטר תופס בידו של הילד וסוחב אותו לכיוון ניידת משטרה שחנתה בחוץ. הוא הכניס את הילד לתוך הניידת כשהצוות החינוכי מנסה למנוע זאת. השוטרים התמודדו עם קללות מצד ילדים נוספים, ובתגובה איים אחד השוטרים עם אקדח טייזר (אקדח הלם חשמלי) לכיוון הנוכחים במקום. רק כשהסתיימה המהומה, שוחרר הילד.

השוטרים עצרו את הילד בטענה כי הוא זרק אבנים לעבר כוחות כיבוי ומשטרה שהגיעו לכבות שריפה בשכונה, ונמלט כשביקשו ממנו לעצור. לעומת זאת, עדי ראייה חרדים טענו כי הילד "רק צעק לעבר השוטרים". לדבריהם, "הם יצאו משליטה והיו חייבים להגיב ולכן 'התלבשו' על הילד הזה. ממתי עוצרים בן 9?".

עוד בוואלה! NEWS:
חרדים מחו מחוץ לביתו של ראש אכ"א: "סופך - כמו של היטלר"
שקד נגד הליכוד: "לא ישימו לנו מסקינגטייפ על הפה"
לוחמה פסיכולוגית: השלט החדש של חיזבאללה בגבול עם ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ממתי עוצרים ילד בן 9?". שוטר מוציא את הילד מכיתתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "זה כמה ימים נערים מציתים שריפות בבית שמש ולאחר מכן מזעיקים את כוחות הכבאות וההצלה ואת המשטרה, וכאשר הם פועלים במקום מושלכות לעברם אבנים. אמש אירעו מספר מקרים דומים. כוח משטרה שהיה במקום ונתקל בהשלכת האבנים זיהה את אחד הנערים שעשה זאת וקרא לו לעצור. הנער נמלט והשוטרים עצרו אותו".

עוד נמסר: "ניידת המשטרה ובה העצור נחסמה על ידי אנשים שהיו במקום אשר קראו קריאות גנאי לעבר השוטרים לרבות 'נאצים'. השוטרים חשו מאוימים ואחד מהם שלף את אקדח הטייזר במטרה להרחיקם. בשום מקרה השוטר לא הפעיל אותו. לאחר פרק זמן אחד מאנשי צוות בית הספר פנה אל השוטרים וביקש לקחת תחת חסותו את הנער ולטפל בנושא בצורה חינוכית, לאחר ההבטחה הזו שיחררו השוטרים את הילד".

"אנחנו רואים בחומרה רבה את המעשים הללו שעיקרם ניסיון נואל ומסוכן לפגוע בחיי אדם על ידי השלכת אבנים, שכבר הוכח בעבר כי הן יכולות לגרום לפציעה ולמוות. כמו כן, הזעקת שירותי הכיבוי וההצלה ללא צורך הינה חמורה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully