וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש הנוסטלגי של שקד ומנהל התיכון שלה: "פעם לא הייתה פוליטיקה בביה"ס"

19.5.2017 / 14:20

שרת המשפטים נפגשה עם המנהל מימי התיכון, זאב דגני, כיום מנהל גימנסיה הרצליה, שטען בעבר כי ראש מפלגתה "מסוכן" והזמין את "שוברים שתיקה" לבית הספר. "בתקופה שלי לא הייתה פוליטיקה בכיתה, ואלו היה ימי אוסלו הסוערים", אמרה למנהלה לשעבר, שעקץ: "היית שקועה בצופים"

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: פעילות בנושא המחסומים בגימנסיה הרצליה, לפני כחודשיים)

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) קיבלה אתמול פלאשבק לימי התיכון, במפגש נוסטלגי עם מי שהיה מנהלה, זאב דגני, כיום מנהל גימנסיה הרצליה בתל אביב, ובעבר מנהל בית ספר עירוני ד' בו שקד למדה. דגני נחשב לאחד המנהלים הדעתנים בארץ ומשמש קול נדיר של השמאל, ואף יצא בריאיון ל"הארץ" נגד ראש מפלגתה של שקד, שר החינוך נפתלי בנט.

"בתקופה שלי לא הייתה פוליטיקה בבית הספר ואלה היו ימי הסכמי אוסלו הסוערים", אמרה שקד לדגני, שהשיב לה: "פשוט היית שקועה רק בצופים כל היום". עוד אמר כי הוא "מוטרד מהקוטביות והשסעים בחברה הישראלית", והעיד על עצמו כי הוא "פלורליסט שמאפשר לתלמידים לראות הכול". במהלך המפגש הציעה שקד לקיים ביקור משותף יחד עם חבר הכנסת אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת).

עוד בוואלה! NEWS:
חרדים חילקו כרזות נגד ראש אכ"א מחוץ לביתו: "סופך - כמו של היטלר"
אז הייתה מחאה: למה יחזרו המחירים במשק לעלות בקרוב?
לוחמה פסיכולוגית: השלט החדש של חיזבאללה בגבול עם ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בתקופתי לא הייתה פוליטיקה בבית הספר". שקד ודגני, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות עורר דגני כמה סערות ציבוריות עם כמה צעדים מעוררי מחלוקת, כמו ביטול המסעות לפולין בחודש אפריל שעבר או אירוח הרצאות של ארגון "שוברים שתיקה" בבית הספר בחודש דצמבר. בעקבות צעד זה, זומן לשימוע במשרד החינוך. בריאיון שנתן ל"הארץ" בשנה שעברה אמר דגני כי "בנט שר מסוכן. לטווח הרחוק, הוא מפרק אותנו כמדינה וכחברה".

הסערה האחרונה בה היה מעורב מנהל הגימנסיה נחשפה בוואלה! NEWS לפני כחודשיים, לאחר שהועברה בתיכון פעילות חינוכית שדימתה עמידה במחסומי צה"ל כחלק משיעור יחסים בינלאומיים. במסגרתה, הוצבו שולחנות בכניסה לאחת הקומות שסימלו את המחסומים, ותלמידים שתפקדו כ"חיילים" עמדו לידם, התעמרו בתלמידים אחרים, "פלסטינים", וסירבו להכניסם לקומה.

הפרסום עורר סערה פוליטית בימין וקריאות להפסקת המימון של משרד החינוך לבית הספר. דגני אמר אז בתגובה: "זה היה שיעור לתפארת שהציג את שני הצדדים. אני גאה בתלמידיי". הוא הבהיר כי תלמידים שביקשו לא להשתתף בפעילות שוחררו ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully