וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת ב"דן": "הנפקתי לנוסע כרטיס לא נכון – והותקפתי באגרופים"

18.5.2017 / 20:00

אתי שמחה, נהגת אוטובוס באופקים, הגישה תלונה במשטרה נגד נוסע כבן 70. לדבריה, הוא הכה אותה נמרצות במהלך נסיעה בעיר. "גם בזמן השיחה עם המשטרה הוא דחף אותי על הכיסאות", סיפרה. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

זה שבוע שאתי שמחה, נהגת אוטובוס בחברת דן, שוכבת בביתה פצועה ולא מגיעה לעבודתה לאחר שלטענתה, הוכתה בידי נוסע במהלך נסיעה באופקים. לפי שמחה, הנוסע, פנסיונר שחויב בטעות במחיר רגיל על הנסיעה ולא במחיר שלו הוא זכאי כפנסיונר, זעם והחל לתקוף אותה במכות ואגרופים.

"ביום חמישי נהגתי בקו מתחנת הרכבת באופקים לאזור שכונת הטייסים", שחזרה שמחה. "מדובר בקו די עמוס. לאוטובוס עלה אדם מבוגר שנראה חזק ובריא, בערך בגיל 70, ובטעות הוצאתי לו כרטיס במחיר רגיל של 2.40 שקלים במקום 1.20 שקלים".

עוד בוואלה! NEWS
טיול שנתי במחלוקת: הביקור בכותל בוטל - מחשש ל"תעמולה פוליטית"
ראש ה-FBI לשעבר יפקח על חקירת קשרי טראמפ עם רוסיה
תיעוד: מאבטחים ואנשי שגרירות טורקים תוקפים מפגינים בוושינגטון

פנסיונר היכה נהגת אוטובוס בגלל שטעתה בחישוב העודף 18 במאי 2017. בני בן סימון
"עוד לא סיימתי להסביר לו, והוא נתן לי אגרוף". נהגת האוטובוס משחזרת/בני בן סימון

"הוא ראה את הקבלה והחל לקלל ולצעוק בשפה הרוסית. פניתי אליו כדי שיירגע ואמרתי לו שאני אבטל את הכרטיס ואוציא לו כרטיס חדש של פנסיונר", המשיכה שמחה. "עוד לא סיימתי להסביר לו, והוא נתן לי אגרוף חזק מאוד בכתף והמשיך לצעוק ולקלל. ביקשתי ממנו שלא יתקרב אליי והוא שוב החל להכות אותי ונתן לי אגרוף נוסף לבית החזה".

"צעקתי לו שיעזוב אותי". בשלב זה הזעיקה שמחה את המשטרה. "בזמן השיחה עם המשטרה הוא שוב הכה אותי, צעקתי להם 'תוקפים אותי', והשוטר הנחה אותי לצאת מיד מהאוטובוס ולפתוח דלתות. בזמן שניסיתי לברוח ולצאת מהאוטובוס - הוא דחף אותי לעבר הכיסאות. אחר כך כבר הגיעה המשטרה".

לאחר האירוע, הגיעה שמחה יחד עם מנהלי "דן" בדרום אל תחנת המשטרה באופקים והגישה תלונה על התקיפה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

מחברת דן בדרום נמסר בתגובה: "החברה מוקיעה כל סוג של אלימות. הנהגת הגישה תלונה במשטרה והטיפול כעת נמצא בידיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully