וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בירושלים מכחישה כי רצחה – אך מודה בביתור גופת השכן

17.5.2017 / 17:13

חקירת רצח סמי מרציאנו בשכונת ארמון הנציב נמשכת. קלייר קורבלי, החשודה עם בן זוגה אנדריי וולצ'נסקי – טוענת כי הוא רצח את השכן איתו היה מסוכסך, אך קושרת עצמה להטמנת הגופה בגינה. קורבלי שחזרה את הטמנת הגופה לעיני החוקרים

צילום: יותם רונן, עריכה: ורד לידני ויאיר דניאל

(בווידאו: הותר לפרסום - הרצח המזעזע בירושלים, אתמול)

קלייר קורבלי, החשודה ברצח ובביתור הגופה בירושלים מתנערת ממעשה הרצח עצמו, אך קושרת עצמה בחקירה להטמנת הגופה. עם זאת, המשטרה מייחסת לה סעיף חשד ברצח שכנה סמי מרציאנו, יחד עם בן זוגה אנדריי וולצ'נסקי. קלייר הגיעה היום (רביעי) עם חוקרי המשטרה, לזירת הרצח בשכונת ארמון הנציב, ושחזרה את הטמנת הגופה.

לוואלה! NEWS נודע כי בחקירות טענה כי בן זוגה רצח את השכן בדירה, לאחר שהשניים התקוטטו בחצר הבניין. החוקרים סבורים כי וולצ'נסקי פגע במרציאנו בחצר, גרר אותו חי לדירת בני הזוג, ובפנים השלים את מעשה הרצח עם כלי עבודה מהגינה – איתו הכה לפי החשד את המנוח עד שהרגו.

לטענתה, בשלב זה הצטרפה אליו, וסייעה לו לבתר את הגופה באמצעות כלי עבודה נוספים, ולהטמינה כעבור ימים אחדים בגינה שבה נהג לעבוד וולצ'נסקי, במרחק כמה מאות מטרים מבניין המגורים. לפי החשד, השניים קברו את הגופה בלילה שבין שישי לשבת, בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר, ולאחר שארזו את חלקי הגופה בשקיות אשפה גדולות ואטומות. הם נטלו עגלת ילדים, הציבו עליה קרש, והניחו עליו את השקית.

עוד בוואלה! NEWS:
חרדית יותר, מסוכנת יותר ועם הגירה שלילית: ירושלים 2017, תמונת מצב
הדקירות בשרון: כתובת "אטבח אל-יהוד" נמצאה בזירה
הנער מחדרה שהוחזק בביתו יעבור לחזקת אחותו; הוריו יעברו שיקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתרו את הגופה והטמינו אותה בגינה. קרובלי ווולצ'נסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן יצאו השניים לכיוון גינה קהילתית השייכת לבית ספר סמוך. וולצ'נסקי הופקד על טיפוח הגינה במסגרת פרויקט חברתי שנערך בשכונה, ולכן החזיק במפתחות הגינה – הנעולה בדרך כלל.

גופתו של מרצינו נמצאת במכון לרפואה משפטית, וטרם נותחה. לפי הערכות, הרצח בוצע בחמישי שעבר, והגופה הייתה בביתם יומיים, אולם רק לאחר הנתיחה יוכלו לקבוע את מועד הרצח בשל מצבה הקשה של הגופה. לקטטה שהחלה בחצר לא נמצאו עדי ראייה, ומצלמת האבטחה במקום ככל הנראה לא פעלה.

השכנים היו מסוכסכים כ-15 שנה, על גינה בכניסה לבניין המגורים בו התגוררו, הנמצאת בסמוך לדירתו של מרציאנו ולזו של החשודים ברצח, בני 44 בעלי עבר פסיכיאטרי שעלו מרוסיה בשנות התשעים.

בני זוג תושבי ירושלים, עפ"י החשד, רצחו את שכנם , ביתרו את גופתו וקברו אותה בגינה הסמוכה לביתם 16 במאי 2017. חטיבת דובר המשטרה
הגינה בה הוטמנה הגופה בירושלים/חטיבת דובר המשטרה
בני זוג תושבי ירושלים, עפ"י החשד, רצחו את שכנם , ביתרו את גופתו וקברו אותה בגינה הסמוכה לביתם 16 במאי 2017. חטיבת דובר המשטרה
בני זוג תושבי ירושלים, עפ"י החשד, רצחו את שכנם , ביתרו את גופתו וקברו אותה בגינה הסמוכה לביתם 16 במאי 2017/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully