וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של רוצח האחות למשפחת הנרצחת: "אין יום שאני לא חושבת עליך"

17.5.2017 / 11:52

בתו של אשר פרג', שנאשם ברצח האחות טובה קררו בקופת חולים בחולון, הביעה התנצלות וזעזוע על המעשה של אביה: "חיכיתי שיעברו 30 ימי האבל. אני כותבת בדמעות, אמא שלך מלאך. אהבנו אותה כל כך. אנחנו בהלם"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

"אמא שלי וכל משפחתי פשוט רוצים להגיד לכם שאנחנו מתביישים במעשה, ומשתתפים בצערכם. את אמכם הכרתי מאז שאני זוכרת את עצמי - הכרתי ואהבתי כל כך. אני לא יכולה לתאר במילים את ההלם שלנו. אמא שלכם הייתה אישה מלאך", במילים אלה התנצלה בתו של אשר פרג', שנאשם ברצח האחות טובה קררו, במכתבה ששלחה למשפחת הנרצחת.

במכתב שהגיע לידי וואלה! NEWS, בתו של פרג' הוסיפה: "אני כותבת בדמעות, חודש וקצת אחרי, ומנסה להתמודד, להפנים ולהדחיק. התלבטתי הרבה זמן אם לכתוב, ומה לכתוב. כותבת ומוחקת בראש. חיכיתי שיעברו 30 ימי האבל. אין יום שאני לא חושבת בו על המשפחה שלכם. לא ידעתי אם תקבלו את הפניה שלי ואם בכלל תרצו לדבר איתי".

עוד בוואלה! NEWS
ליברמן על ההדלפות של טראמפ: "היחסים הביטחוניים עם ארה"ב עמוקים"
הקטטה בגינה, השקית החשודה והגופה המבותרת: הרצח בי-ם - שלב אחר שלב
נמשך הערעור במשפט אזריה: "אין דבר מידתי מירי בראש של המחבל"

טובה קררו ובתה. פייסבוק, צילום מסך
מכתב התנצלות ממשפחת הרוצח. קררו המנוחה/צילום מסך, פייסבוק

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד אשר פרג', בן 77, בגין רצח קררו בסניף קופת חולים כללית בחולון. "היא הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה - והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי", אמר בחקירתו.

לפי כתב האישום, פרג', מטופל במרפאה שבה עבדה המנוחה, נהג לפקוד אותה בתדירות גבוהה בשל עניינים רפואיים שונים ומשכך הכיר היטב את צוות המרפאה בכללותו ואת קררו בפרט. ב-3 בינואר הוא הגיע למרפאה וקיבל חיסון נגד שפעת מהאחות קררו.

אשתו סיפרה במשטרה כי הנאשם היה מקלל את האחות כל יום. "הוא היה אומר שהיא גרמה לכאבים ברגליים ולשיתוק, אבל הוא לא היה משותק", אמרה. "היא עצמה התקשרה אליי והיא ביקשה שאני יגיד לו שיפסיק לקלל אותה. השיחה הייתה לפני שלושה שבועות והוא היה לידי. אני אמרתי לו, הזהרתי אותו וביקשתי ממנו שיפסיק. היא אמרה שאם הוא לא יפסיק היא תלך למשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אשר פרג', לפני מתן כתב אישום בגין רצח האחות טובה קררו, בית משפט מחוזי תל אביב. 5 באפריל 2017. מאצ'י הוף
משפחתו מתביישת במעשה. הנאשם ברצח, אשר פרג', בבית המשפט/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully