וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבריל לאבין התאבדה ב-2003 והוחלפה בכפילה? שלב ההוכחות

18.5.2017 / 8:53

תיאורית הקונספירציה, שפורסמה לראשונה לפני כשנתיים, שבה ועלתה פעם נוספת בטוויטר. האם הזמרת הפופולרית התאבדה בגלל חוסר היכולת להתמודד עם ההצלחה והוחלפה על ידי חברה שלה? וואלה! סלבס בדקה ומצאה

אימג'בנק GettyImages

בסרטון - ככה השתנתה אבריל לאבין עם השנים (או שלא)

לפני כשנתיים, פורסמה באתר באזפיד תיאוריית קונספירציה שמקורה באתר מעריצים בברזיל, ולפיה הזמרת אבריל לאבין התאבדה ב-2003 והוחלפה בכפילה. כתב באזפיד ריאן ברודריק הוא זה שדאג להפיץ את השמועה, שמאז פורסמה בכמה וכמה אתרים ברחבי העולם - כולל אצלנו.

כעת היא חזרה - ובגדול.

הפעם זה קרה לאחר שגולש טוויטר החל בסדרה של 50 ציוצים שמתארים את ה"עובדות" שמאחורי התיאוריה. לפי אותו צייצן, הכל החל ב-2002, כשלאבין פרצה לתודעה עם אלבום הבכורה שלה שהפך אותה לכוכבת ענקית. הזמרת הצעירה התקשתה להתמודד עם הלחץ והמנהלים שלה רצו להמשיך את סיפור ההצלחה המסחרר, ועל כן העסיקו כפילה בשם מליסה ונדלה, שהפכה במהרה לחברה של לאבין. במשך תקופה, מליסה הייתה מסתובבת במקום אבריל ברחבי לוס אנג'לס ועושה פוזות לצלמי פפארצי.

עוד בנושא:

איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה והאם היא גוססת?
זוכרים את נדיה מ"אמריקן פאי"? לא תאמינו מה היא עושה היום

"אבריל ומליסה היו בסטודיו יום אחד ואבריל חשבה זה שיהיה מצחיק ללמד את מליסה לשיר ולגרום לה להישמע כמוה", כתב הגולש. לטענתו, לאבין התאבדה מספר חודשים לאחר מות אביה, כשהיתה נתונה תחת לחץ גדול שהביא עימו הפרסום שצברה וגרם לה לצנוח לדיכאון ולתלות את עצמה לקראת סוף 2003. במקום לפרסם את דבר מותה החליטו מנהליה שמליסה פשוט תכנס לנעליה באופן מלא.

לאחר מכן העלה הצייצן וידאו שמשווה בין שיר של לאבין מ-2002, ושיר של הכפילה שלה, כביכול, מ-2014, כדי להראות את ההבדלים הגדולים בין השתיים.

עם זאת, הגולש התעקש כי "אני לא טוען שמדובר בעובדות של 100 אחוז. זו תיאוריה, אז תירגעו".

וואלה! סלבס נרגעה כי אותה אף אחד לא יכול להחליף.

אחת זו אבריל ואחת זו הכפילה - תראו את נקודות החן שמוכיחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully