וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: אם לא יוגשו כתבי אישום בפרשת כלי השיט – אחשוף הכול

17.5.2017 / 0:10

שר הביטחון לשעבר, שהעיד במסגרת חקירת 3000, איים לפרסם את פרטי הפרשה. "מסרתי לחוקרים את כל המידע שברשותי, הדברים מדברים בעד עצמם". לשכת רה"מ: "שקרים גסים שיתבררו ככאלה בהקדם"

צילום: גדעון צנטנר

שר הביטחון לשעבר משה יעלון איים אמש (שלישי) לפרסם את הידוע לו בנוגע לעסקת רכש כלי השיט מגרמניה, אם לא יוגשו כתבי אישום בפרשה הידועה כתיק 3000. יעלון, שהתנגד לעסקה, העיד במשטרה בנוגע לפרשה.

"העדתי במשטרה ומסרתי לחוקרי הפרשה את כל המידע שברשותי, באחריות וביושר. הדברים מדברים בעד עצמם ומוטב למעורבים לא לשדר פאניקה ולחץ אלא להתמודד עם העובדות החמורות", כתב יעלון בחשבון הטוויטר שלו, לאחר פרסום בנושא בחדשות 2.

סיור עבודות הקמת הגדר המזרחית, 6 בספטמבר 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
יעלון העיד כי מניעיו של רה"מ לא היו מקצועיים/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בתחילת השנה פורסם כי יעלון העיד במשטרה כי מניעיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לא היו מקצועיים. הוא התייחס להטייה לכאורה של מכרז לרכש ספינות מגן, כך שיתאים לתאגיד הגרמני "טיסנקרופ", וטען כי מגעים לרכישת שלוש צוללות בעת כהונתו במשרד הביטחון נערכו ללא מעורבותו. נתניהו עצמו אינו חשוד בפרשה, אך עורך דינו דוד שמרון נחקר בחשד להטיית המכרז.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "דברי בוגי הם הבל הבלים ורעות רוח. שקריו הגסים יתבררו ככאלה בהקדם. מיותר לציין, כי משרד המשפטים פרסם הודעה רשמית, על דעת פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, לפיה ראש הממשלה כלל אינו חשוד בפרשה 3000. מוטב לבוגי שיחפש לעצמו דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה".

(עדכון ראשון: 23:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully