וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס חשף בתיעוד: החוליה שחיסלה את בכיר הארגון דקות לאחר הירי

16.5.2017 / 14:57

במסיבת עיתונאים שערך משרד הפנים של חמאס נטען כי למחסל שירה במאזן פוקהא סייעו שני חשודים נוספים, שתצפתו על הזירה. בסרטון חדש שנחשף באירוע החוליה נראית מתהלכת ברחוב בשכונת תל אל-הווא שבעזה

צלמים זמניים מורשים

חמאס פרסם הבוקר (שלישי) סרטון שבו מופיעים החשודים בחיסולו של בכיר הארגון, מאזן פוקהא, דקות ספורות לאחר פעולת הירי שהביאה למותו בסוף חודש מרץ. הסרטון, שאורכו 14 דקות, מתעד את החשודים בשיתוף פעולה עם ישראל הולכים ברחוב, מציג ראיונות עמם וחושף את פרטיהם האישיים.

במסיבת עיתונאים שקיים משרד הפנים ברצועת עזה, המנוהל על ידי חמאס, נחשף כי בחיסול השתתפו שני משתפי פעולה נוספים, שתצפתו על זירת האירוע. תפיסתם מגיעה לאחר שבחמישי האחרון טען הארגון כי לכד את המחסל שירה בפוקהא למוות.

מנכ"ל המשרד, תאופיק אבו נעים, חזר על הטענה כי ישראל עומדת מאחורי חיסולו של בכיר הארגון, והוסיף כי תכנון מבצע החיסול נמשך שמונה חודשים. לדבריו, המודיעין הישראלי הפעיל סוכנים בשטח בעזרת מל"טים ובליווי קציני מודיעין ישראלים.

לקריאה נוספת:
הנייה: עצרנו את המחסל של בכיר הארגון, פעל בשליחות ישראל
טרור בדפוס אחר: "חברי החוליה שנחשפה הבינו שזו משימת התאבדות"
צה"ל עצר בגדה את אחיו של בכיר חמאס שחוסל ברצועת עזה

ראשוני. תיעוד ממצלמות האבטחה בעזה.ההתנקשות במאזן פוקהא. מערכת וואלה! NEWS
חמאס חזר על הטענה כי ישראל עומדת מאחורי החיסול/מערכת וואלה! NEWS

בנוסף לכך, נטען ששני משתפי הפעולה, בני 38 ו-42, תצפתו על זירת החיסול וצילמו אותה. לדברי המנכ"ל, שלושת העצורים קשורים לפעולות שגרמו להרג אזרחים והפצצת בניינים אזרחיים וממשלתיים ע"י צה"ל. אבו נעים אמר עוד כי פעולות החקירות הניבו תפיסת 45 משתפי פעולה עם ישראל וטען שמדובר במכה חזקה למנגנוני המודיעין הישראליים.

פוקהא חוסל ב-25 במרץ בשכונת תל אל-הווא בעזה. בראיונות שפורסמו בכלי תקשורת ערביים לאחר חיסולו סיפרה אשתו כי הם סיימו "יום כיף" בעזה, ואז הגיעה המשפחה לבניין שבו התגוררה. פוקהא הוריד את אשתו והילדים ואלה עלו לביתם, בעוד הוא המשיך בנסיעה כדי להחנות את המכונית. כשהתעכב להגיע חשבה אשתו כי הוא משוחח עם השכנים, אך הוא נורה למוות ליד רכבו עם משתיק קול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully