וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מחפשות רק דבר אחד אצל בני הזוג שלהם - וזה די מטריד

21.5.2017 / 8:25

מחקר מצא מה באמת נשים מחפשות אצל בן הזוג הפוטנציאלי שלהן - ולכם, הגברים, נותר רק לקוות שזה ממש לא נכון כי לא בטוח שתצליחו לחיות עם המידע הזה

youtube

בסרטון – ככה נראה הגבר הסקסי בעולם לשנת 2016 באימון כושר שגרתי. אבל - האם הוא נחשק?

מה נשים רוצות? חוקרים מאמינים שמצאו פתרון לשאלת מיליון הדולר שמטרידה גברים באשר הם - ואנחנו חוששים שהתשובה תטריד אתכם אפילו יותר. אז מה נשים מחפשות אצל בן הזוג הפוטנציאלי? חוש הומור טוב, טוב לב ואכפתיות, משכורת של שש ספרות או ריבועים בבטן? אם נסתמך על המחקר החדש שבחן מה אטרקטיבי בעיני נשים - אף אחת מהתשובות אינה מדויקת.

מוכנים? התשובה הנכונה היא שנשים מחפשות גברים... שדומים לאחים שלהן. מטריד כבר אמרנו?

המחקר שפורסם בכתב העת "האבולוציה והתנהגות האדם", ביקש מהמשתתפות לקבוע דמיון בין תמונות של גברים. מה שהן לא ידעו זה שתמונות הפנים שייכות לאחים ולבני הזוג של נשים אחרות, כמו גם של אנשי ציבור וסלבריטאים. למשתתפות ניתן דף ובו טבלה עם 2 עמודות: באחת הופיעו תמונות של האחים ובשנייה תמונות של בני הזוג וגברים רנדומליים. בכל פעם התבקשו המשתתפות להתמקד בגבר אחד מ"עמודת האחים" ולבחור גבר שדומה לו מבין 4 גברים שנמצאו בעמודה השנייה -3 רנדומליים ואחד שהוא למעשה בן הזוג של זו שאחיה מופיע בתמונה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אתה יודע שאתה מזכיר לי משהו? מחקר מצא דמיון בין בני זוג לאחים/ShutterStock

התוצאות הראו כמות לא מבוטלת של התאמות בין האח לבן הזוג. החוקרים מצאו שיש "ראיות ברורות לדמיון התפיסתי בתצלומי הפנים של בן הזוג של האישה לאחיה". "הממצאים שלנו לא שיקפו את כל הנשים, אולם מצאנו שזה לא מקרי שבני זוג הראו דמיון מסוים לאחים של אותם נשים", אמרה מנהלת המחקר טמסין סאקסטון למגזין של האינדפנדנט. סאקסטון החלה לחקור את הנושא אחרי שמחקרים קודמים הראו שאנשים בוחרים את בני הזוג שלהם לפי הדמיון להוריהם - והאמינה שתוצאות דומות יתקבלו כשאחים יעמדו על הפרק. היא גם רמזה ש"דמיון הוא דבר אטראקטיבי", שכן אנו נוהגים לבחור בני זוג בעלי דעות, אינטרסים וטעמים שדומים לנו.

עוד באותו נושא

ניסוי בדק: האם לסביות יגיבו כמו גברים אל מול שדיים של דוגמנית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully