וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופן חריג: רעיית הנשיא בהודעת תמיכה ביחימוביץ' להסתדרות

15.5.2017 / 22:08

המועמדת לתפקיד יו"ר ההסתדרות פרסמה בפייסבוק שלה סרטון יוצא דופן, בו מודיעה נחמה ריבלין על תמיכתה בה, וקוראת להצביע לה בבחירות שייערכו בשבוע הבא, זאת בניגוד להנחיות בית הנשיא. גורם במטה של ניסנקורן: מהלך לא תקין

מתוך דף הפייסבוק של שלי יחימוביץ'

מערכת הבחירות להסתדרות בין ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) ליו"ר המכהן אבי ניסנקורן, שתגיע לשיא בהצבעה ב-23 במאי, רוויה יצרים רעים, ודווקא לקלחת זו התגייסה אשת נשיא המדינה נחמה ריבלין כשהביעה את תמיכתה ביחימוביץ'. זאת, בזמן שבית הנשיא אמור להיות ניטרלי כשזה נוגע למחלוקות פוליטיות במדינה.

תמיכתה של הגברת ריבלין מגיעה בשעה שבמחנה יחימוביץ' מתקוממים על תמיכתו לכאורה של שר האוצר משה כחלון בניסנקורן. כחלון פנה לאחרונה אל יו"ר ועד עובדי נמל התעופה בן גוריון ושאל אותו מדוע אינו תומך ביו"ר המכהן. אלא שכעת, דמות בכירה תומכת בריש גלי ביחימוביץ' – נחמה ריבלין. זאת, אף שעל פי הפרוטוקול, מוסד הנשיאות אינו אמור לנקוט בעמדות פוליטיות ובהתבטאויות פוליטיות, בלקיחת צדדים ביריבויות שונות, וכמובן בהתערבות באופן רשמי במערכת בחירות.

בסרטון שפרסמה יחימוביץ' סיפרה הגברת ריבלין כי היא חברת הסתדרות מגיל 16. לדבריה, היא החליטה להצביע ליחימוביץ' בגלל כושר מנהיגותה וניקיון כפיה. "אחרי מאה שנים כדאי שתהיה שם אישה, אני קוראת לכולכם לבוא ב-23 במאי לבוא להצביע עבור שלי", אמרה ריבלין בסרטון. להודעה צורף מידע על המקום שבו תצביע ביום הבחירות בירושלים.

לקריאה נוספת:
שבועיים לבחירות בהסתדרות: הקרב על העובדים מעלה הילוך
שלי יחימוביץ': "בהסתדרות צמרת של עסקנים, מנהלים נגדי קרב מלוכלך"

תמיכה מפתיעה - רעיית נשיא המדינה הביעה תמיכה ביחימוביץ' בבחירות להסתדרות. מערכת וואלה! NEWS
ריבלין בסרטון/מערכת וואלה! NEWS

לצד הסרטון כתבה יחימוביץ' כי היא מכירה תודה על התמיכה. "זה שאני אוהבת ומעריכה את הנשיא, הערכה עמוקה ורבת שנים זה לא סוד, אבל אשתו היא אחת הנשים היותר מצחיקות, ישרות ונטולות פוזה שאני מכירה. היום היא תומכת בי ואומרת את הדברים הנפלאים האלה. תודה נחמה".

גורם במטה של ניסנקורן אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי מדובר ב"דוגמה לצביעותה של יחימוביץ', כשתומכים בניסנקורן, היא מתרעמת על התערבות פוליטית, אך כשהיא באופן תקדימי גורמת לבית הנשיא לעסוק בפוליטיקה, אז היא מציגה את זה כאידיאולוגיה צרופה. נזכיר כי יחימוביץ' הריצה את ריבלין לנשיאות, וכעת בביתה נשיא מחזירים לה טובה, לא מדובר בתמיכה ערכית. הייאוש שלה ממצבה בשטח ובסקרים מובילה אותה ללכלך גם את בית הנשיא. מדובר בהליך לא תקין".

ממטה יחימוביץ נמסר בתגובה: "יחימוביץ' סבורה שנשים, גם 'נשים של', הן ישויות עצמאיות בעלות דעה. היא מודה לרעיית הנשיא על התמיכה".

מבית הנשיא נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully