וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור טראמפ בישראל: מבצע שידורים מיוחד בוואלה! NEWS

טראמפ יגיע לראשונה בכהונתו לביקור בישראל, ומערכת וואלה! NEWS תלווה אותו מסביב לשעון - במשדר מיוחד בהגשת יעקב אילון, עם פאנל פרשנים בהובלת אורן נהרי וכתבי וואלה! NEWS במוקדים ברחבי הארץ. כל העדכונים, התמונות והרגעים ההיסטוריים - באתר וואלה! NEWS ובאפליקציה

עריכת וידאו: נועה לוי, מעצב גרפי: אביחי ברוך

מחר זה קורה: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יגיע לביקור ראשון בישראל, ומערכת וואלה! NEWS תלווה את האירוע החגיגי במבצע שידורים מיוחד מסביב לשעון. משדר מיוחד בהגשת יעקב אילון יסקר את הביקור הראשון של טראמפ כנשיא, עם כתבי וואלה! NEWS שיהיו פרוסים במוקדי הביקור ופאנל פרשנים באולפן, בהובלת עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, אורן נהרי.

מלבד המשדר המיוחד, כל העדכונים, התמונות והרגעים ההיסטוריים מהביקור החגיגי ימתינו לכם באתר וואלה! NEWS ובאפליקציה.

טראמפ צפוי לשהות בישראל במשך כיממה, עד יום ירושלים המציין יובל לאיחוד העיר במלחמת ששת הימים. הנשיא יגיע מלווה במשלחת של שרים ובכירים בממשל האמריקני, וכן עם אשתו מלאניה, בתו איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר.

עוד בוואלה! NEWS:
"שקרן כפייתי": האיש שהפיל נשיא אמריקני בטוח שטראמפ גרוע יותר
בצעד חריג: נתניהו פרסם פרוטוקול שיחתו עם טראמפ על השגרירות
מכתב הדרישות של ברגותי: "אפילו יגאל עמיר בקשר עם המשפחה"

פרומו טראמפ בביקור בישראל- מחר. מערכת וואלה!
משדר מיוחד, ביקור טראמפ בישראל/מערכת וואלה!

טראמפ יגיע לישראל לאחר ביקור בסעודיה, שם הוא צפוי להשתתף בפסגת מנהיגי העולם הערבי בריאד, בנושא המאבק בטרור האסלאמי הקיצוני. עם הגיעו לישראל, הוא יתקבל בטקס רשמי בנתב"ג על ידי הנשיא ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרי הממשלה ובכירי המדינה. הוא יבקר גם ברשות הפלסטינית וייפגש עם היו"ר אבו מאזן, בביקור שעליו הצהיר שנועד לקדם את תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully