וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבקש לצלם הצעת נישואים ועשה טעות ענקית ומביכה

19.5.2017 / 6:39

ג'ייקוב פיטרס התבקש לצלם את חברו מציע במפתיע נישואילחברתו על גבעה מרוחקת, אך בתום לילה מתיש שכלל סשן צילומים בן שש וחצי שעות, הוא גילה את גודל הטעות

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - הצעת נישואים כושלת שהפכה ללהיט ברשת

לפני כשבועיים התבקש הצלם המקצועי ג'ייקוב פיטרס לצלם את הצעת הנישואים המפתיעה של חברו. פיטרס הסכים, על אף שהתנאים לא ממש היו אידיאליים: הוא קם ב-2:30 בלילה והגיע להוקס ביל קרג בארקנסו בדיוק בזמן כדי לתעד את הצעת הנישואים בזריחה על הגבעה המרהיבה.

עוד בנושא:

הצעת הנישואים בחצי עירום - השתבשה בצורה מביכה
קטטה פרצה בחתונה כשהאקס של הכלה הגיע עם תמונה מבישה שלה
שישה שבועות לפני חתונתה גילתה את האמת הנוראית על הארוס שלה

הנה אחת מהתמונות שלו

פיטרס ישב כמה עשרות מטרים מהגבעה, על מנת שלא להפריע לזוג הצעיר ולחשוף את ההפתעה. בחלוף 45 דקות הוא היה משוכנע שהגיע למקום הלא נכון, ומספר בני נוער אכן כיוונו אותו לנקודה בה אמור היה להיות. בשש בבוקר הוא הגיע אליה, והמתין.

ב-6:17 הזוג הצעיר סוף סוף הגיע. "זה הם, אני בטוח", הוא כתב לאחר מכן. "הם קצת איחרו, אבל לא ממש. הם עלו על הגבעה, חיכו כמה דקות ואז זה קרה: הוא הוציא את הטבעת, כרע ברך, היא הסתובבה והחלה לבכות ולחבק אותו. ברור שהיא אמרה כן והכל הלך טוב. נשארתי עוד 10-15 דקות וצילמתי. ואז הם התיישבו וראו את הזריחה וחשבתי שהעבודה שלי הושלמה".

ג'ייקוב העייף צעד במשך שעה בחזרה למכונית שלו, ומשם נסע הביתה. רק כשהגיע, בסביבות השעה תשע, שלח הודעה לחברו וסיפר שהתמונות יצאו יפות עד מאוד. התשובה של החבר? "אני מבולבל, מעולם לא ראינו אותך, והגענו מאוחר. אתה בטוח שאלה היינו אנחנו? אני הייתי בחולצה כחולה".

כן, מתברר שג'ייקוב צילם את הזוג הלא נכון. "בעצם בזבזתי שש שעות וחצי, 40 דולר על דלק ואוכל, וצילמתי 450 תמונות של הזוג הלא נכון", כתב בחשבון הפייסבוק שלו, בו ביקש מהגולשים לעזור לו לאתר את הזוג המאושר שדווקא כן תועד ברגע המרגש. לאחר מסע חיפושים ארצי הם נמצאו וקיבלו את התמונות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully