וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג נפגע בראשו בתאונה ונמצא מת אחרי שעות: "החיוך לא יישכח"

גורמי החקירה בודקים אם מות חייל המילואים אלמוג עמרם בן ה-28, שגופתו נמצאה בשדה סמוך לצומת נחושה בדרום, נגרם מזעזוע מוח. הלווייתו נערכה בבית העלמין במזכרת בתיה: "היית מובחר. איך הלך פרח יפה כמוך?"

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

אלמוג עמרם, חייל המילואים בן ה-28 שנהרג אתמול (ראשון) לאחר תאונת דרכים בדרום הארץ, יצא בעצמו ממכוניתו לאחר שכרית האוויר נפתחה והצליח לדבר עם הנהג השני שהיה מעורב בתאונה – כך עולה מחקירת המשטרה והמשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) בעניין. על פי ההערכה, עמרם החל לרוץ לעבר השטחים החקלאיים הסמוכים לצומת נחושה, על כביש 35, שם לבסוף נמצאה גופתו כעבור כמה שעות.

הנהג השני שהיה מעורב בתאונה מיהר לדווח למשטרה על שאירע ועל חייל המילואים שנמלט. זמן קצר לאחר מכן הגיע לזירת התאונה אחיו של עמרם, בניסיון להבין את שאירע, וכשהתברר כי עמרם נפגע בתאונה ונמלט ברגל החלו חיפושים נרחבים באזור, בין היתר בעזרת מסוק. רק קרוב לתשע שעות לאחר תאונת הדרכים נמצאה גופתו.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לפיצוץ בלון גז: גבר ואישה כבני 50 נספו בשריפה בבית בערד
תיעוד: נהג אוטובוס מקלל בבוטות נוסעים שהעירו כי לא עצר בתחנה
בת שנתיים מהגליל מאושפזת במצב אנוש אחרי שבאה במגע עם חומר הדברה

חייל המילואים אלמוג עמרם 15 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"החיוך הכי ענק ומאיר שראיתי מימי". עמרם/צילום מסך, פייסבוק

במשטרה ובמצ"ח בוחנים כעת אם מותו של עמרם נגרם כתוצאה מזעזוע מוח. מהבדיקה הראשונית עולה כי הוא אכן נפצע בראשו, הגיב בצורה לא רציונלית, ובשלב מאוחר יותר ככל הנראה איבד את הכרתו ומת. גופתו, שהובאה היום לקבורה בבית העלמין במזכרת בתיה, נותחה במרכז לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לקבוע את נסיבות המוות, אולם טרם התבררו תוצאות הנתיחה.

עמרם, חייל בגדוד הנדסי בפיקוד המרכז, הגיע אתמול בשעות הבוקר לבסיס אימון פיקודי (בא"פ) לשירות מילואים. לאחר הליך חיול הוא עזב את המקום במכוניתו הפרטית, וסמוך לשעה 14:00 אירעה התאונה. בסביבות השעה 23:00, חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים וקבעו את מותו במקום.

עם היוודע דבר מותו של עמרם, פרסמה בת דודו הספד בדף הפייסבוק שלה. "בן דוד יקר, החיוך שלך לעולם לא יישכח", כתבה, "לא מאמינה ולא מעכלת! היית הכי טוב הכי אהוב עם החיוך הכי ענק ומאיר שראיתי מימי. איך הלך פרח יפה כמוך?". היא הוסיפה: "אלמוג, אתה היית מובחר. אוהבת וכואבת את לכתך בגיל כל כך מוקדם וצעיר. לא מאמינה ולא אאמין לעולם".

(עדכון ראשון: 17:38)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תאונה קטלנית בדרום. מד"א
כוחות בזירת התאונה, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully