וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג נספו בשריפה שנגרמה מפיצוץ בבית פרטי בערד

16.5.2017 / 0:51

חובשים של מד"א שהגיעו לדירה, קבעו את מותם של הגבר, כבן 50, והאישה, כבת 40. מהמשטרה נמסר כי בטרם פרצה האש נשמע פיצוץ ונבדק חשד שזיקוקים שהיו בבית גרמו לו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ובנה של האישה נעצר

צילום: בני בן סימון

בני זוג, גבר כבן 50 ואישה כבת 40, נמצאו אתמול (שני) ללא רוח חיים בדירה שעלתה באש בפינת הרחובות האירוסים ויערה בערד. חובשים ופרמדיקים של מד"א ממרחב נגב שהגיעו למקום קבעו את מותם. מהמשטרה נמסר כי בטרם פרצה האש נשמע קול פיצוץ ונבדק החשד שזיקוקים שהיו בבית גרמו לפיצוץ. כוח משטרה הגיע למקום וחוקר את הזירה. גופותיהם נשלחו לנתיחה.

כעבור שעות התברר כי זיקוקים מסוג דומה נמצאים גם בבית הגרוש של האישה שנספתה, ובנם המשותף - כבן 20, נלקח לחקירת המשטרה, כשייתכן והחומרים היו שייכים לו. בסיום החקירה הוא נעצר, ויובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

"כשהגענו למקום ראינו שריפה בתוך הבית ועשן סמיך", סיפרה פרמדיקית מד"א ירדן מאדר, שהגיעה לזירה. "כשכוחות הכיבוי השתלטו על השריפה, נכנסנו ושם ראינו גבר כבן 50 כשהוא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. לאחר זמן קצר תוך כדי שכוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות הכיבוי אותרה בדירה נפגעת נוספת, אישה כבת 40, כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה גם כן במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
שריפה במחלף גנות: כביש 1 נחסם לשעה, שיבושים ברכבות
בובות חיילים חרדים הוצתו במאה שערים; נתניהו: "אירוע מתועב"
נזק למבנים בשריפה ביישוב בדרום השרון; חום חריג ברחבי הארץ

שריפה ברחוב האירוסים בערד, גבר בן 50 נמצא ללא רוח חיים. מד"א
זירת השריפה בערד/מד"א

אחת השכנות, אלונה, סיפרה כי "בסביבות השעה 14:30 שמענו פיצוץ חזק, יצאתי וראיתי עשן שחור. התקשרתי לבעלה של אחותי שעובד בכיבוי אש. אחרי זה שמעתי עוד שני פיצוצים, אבל לא נשמע רעש של זיקוקים".

טפסר-משנה גרשון קלימי, מפקד כיבוי נגב מזרחי מסר כי השריפה נגרמה כתוצאה מפיצוץ, אך הסיבה שגרמה לו עדיין נחקרת. צוות חקירה מתוגבר הוקם עבור חקירת השריפה והוא מונה ארבעה חוקרים, קלימי, מפקד כיבוי באר שבע, קצין החקירות הראשי של המרחב וקצין החקירות של מרחב נגב מזרחי.

לפי טפסר-משנה קלימי, שני לוחמי כיבוי אש, ששהו בדירה במרחק של 150-200 מטרים ולא היו בתפקיד, שמעו את הפיצוץ ורצו לכיוון הבית שממנו בקעה האש. "עם הגעת צוות כיבוי תחנת ערד פרצנו לתוך מבנה ותוך כדי פעולת הכיבוי, מצאנו גופת גבר. מיד משכנו אותה החוצה והמשכנו בפעולת הכיבוי, ובמקביל הבנו שכנראה שיש עוד לכודים, ונמצאה גופה של אישה".

חברתה של האישה סיפרה כי הייתה אישה מקסימה, טובה ויפה. "היא הותירה אחריה שני ילדים, שאותם גידלה אותם באופן נפלא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובה אוויר שנמצא בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוחות הכיבוי עדיין מצננים את הדירה. "רוב מטען האש כובה על ידינו, אבל עדיין יש פעולות שאנחנו מבצעים בבית. כרגע אנחנו מעריכים שאלה שתי הגופות היחידות שהיו בתוך הדירה".

בחודש שעבר נספה קשיש בן 82 בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב קטרוני בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הגבר ללא רוח חיים וקבעו את מותו. מדוברות הכבאות נמסר כי האש פרצה בדירה בקומה שלישית בבניין בן חמש קומות. ארבעה צוותי כיבוי הגיעו לזירה והשתלטו על האש.

(עדכון ראשון 17:33)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחמושת שאותרה בזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיבת קליעים שנמצאה בבית הפרטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully