וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד באויר ויום המילואים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

15.5.2017 / 14:00

15 שנות מאסר לצעיר שדקר למוות חייל במועדון, הערכות בעולם הערבי לביקור טראמפ בארץ, תאגיד השידור הציבורי החל לשדר היום, לרגל יום המילואים שמצויין היום - מי מתנדב לשרת 4 חודשים בשנה? וגם מהם יעדי הנופש המועדפים על משפחות בקיץ הקרוב?

מערכת וואלה!

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בית המשפט גזר 15 שנות מאסר על בן גניש שהורשע ברצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה. גלי גינת, כתבת המשפט של וואלה! NEWS דווחה מבית המשפט.

הלילה נהרג חייל מילואים אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים. גופתו נמצאה מרוחקת מזירת התאונה וכעת חוקרים את נסיבות המוות. יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים.

בעולם הערבי נערכים לבואו של נשיא ארה"ב טראמפ לארץ. אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים על הפגישה ועל פגישה בין שב"כ וראשי המנגנונים בגדה במטרה לסיים את שביתת האסירים.

תאגיד השידור הציבורי החל לשדר היום לאחר סגירת רשות השידור. אמיר בר שלום, לשעבר כתב הרשות ומהיום הכתב המדיני של התאגיד ודוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז'ה על לוח השידורים החדש.

מאז הקמת העיר מודיעין בתחילת שנות התשעים, לא נבנתה בישראל עיר חדשה מהמסד עד הטפחות וזה קורה בעיר חריש בשרון הצפוני. עכשיו מגיעים אל השלב השני והפעם חידוש – הקבלנים יבנו גם את התשתיות ולא המדינה. הילה ציאון עורכת הנדל"ן של וואלה עסקים עם הפרטים.

היום יום המילואים בצה"ל - סרן במיל' שלומי בן שושן, עושה לא פחות מ-120 ימי מילואים בשנה, ומספר על החיים באזרחות ובצבא.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully