וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "שלדון אדלסון זועם בשל דברי הממשל על העברת השגרירות לי-ם"

האתר האמריקני "אקיוס" דיווח כי המיליארדר היהודי, שתרם מיליונים לטראמפ, "רתח" על דבריו של שר החוץ טילרסון בדבר הזהירות שנוקט טראמפ בנושא. לפי הדיווח, אלדסון לא מאמין שהמהלך יפגע בתהליך השלום וטוען שהפלסטינים אינם פרטנר

צילום: מתוך היוטיוב של רשת NBC, עריכה: שניר דבוש

המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון זועם על שר החוץ של ארצות הברית רקס טילרסון בשל דבריו על האפשרות שהשגרירות האמריקנית בישראל תועבר לירושלים - כך דיווח היום (שני) האתר "אקיוס".

טילרסון אמר אתמול בריאיון לרשת NBC כי הנשיא דונלד טראמפ נוקט משנה זהירות בכל הנוגע להעברת השגרירות מתל אביב לירושלים, אחת מהבטחות הבחירות שלו. הסוגייה גרמה גם לוויכוחים פנימיים בתוך הממשלה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר החינוך נפתלי בנט, שקורא להפעיל לחץ על טראמפ בנושא במהלך ביקורו בישראל בשבוע הבא.

לפי הדיווח, שהתבסס על שני גורמים אנונימיים, אדלסון - שתרם חמישה מיליון דולר לטקס ההשבעה של טראמפ בינואר ועשרות מיליוני דולרים למועמדים רפובליקנים לאורך השנים - אינו תומך בטיעון שלפיו העברת השגרירות תפגע בתהליך השלום. אלדסון, כך דווח, אמר לטראמפ כי הפלסטינים הם "פרטנרים בלתי-אפשריים" וכי הם מעלים דרישות שישראל לא יכולה לעמוד בהן.

אדלסון, המו"ל של החינמון "ישראל היום", מקורב לנתניהו. הוא אמור להגיע בשבוע הבא לישראל יחד עם רעייתו מרים, במקביל לביקורו הרשמי של טראמפ.

עוד בוואלה! NEWS:
צפון קוריאה: הניסוי הבליסטי בחן יכולות לשאת ראש קרב גרעיני גדול
אלפים הפגינו במוסקבה נגד הריסת בניינים ופינוי תושבים
בכיר לשעבר בארה"ב: "מוסדות המדינה תחת מתקפה – מצד טראמפ"

מרים ושלדון אדלסון בהשבעת הנשיא דונלד טראמפ, וושינגטון, 20 בינואר 2017. רויטרס
שלדון אדלסון ורעייתו מרים במהלך טקס ההשבעה של טראמפ, בינואר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully