וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך שיקרה הדוגמנית לעיני המצלמות - רגע לפני שנעצרה על רצח הארוס שלה

16.5.2017 / 8:55

טרייסי אנדרוס נידונה למאסר עולם על רצח בן זוגה. רגע לפני שנעצרה, היא הופיעה במסיבת עיתונאים מצולמת וסיפרה בחשדנות לעיני כל את הגרסה השקרית שלה לרצח הנוראי

BBC

בסרטון - ה-BBC מדווח על הפרשה

20 שנה חלפו מאז נידונה טרייסי אנדרוס הבריטית בת ה-27 למאסר עולם באשמת רצח הארוס שלה. שעות אחדות לפני שנעצרה, היא הופיעה במסיבת עיתונאים מצולמת וסיפרה שאדם זר תקף אותה ואת בעלה ורצח אותו לנגד עיניה. החוקרים שצפו בווידוי הכואב יחד עם משפחתו של הנרצח, חשדו מיד באנדרוס והביאו למעצרה. 14 שנים בלבד אחרי שנכלאה, שוחררה אנדרוס , אימצה זהות חדשה ועברה לגור במקום סודי שם נישאה לבן זוגה החדש

ב"דיילי מייל" שפירסם בסוף השבוע את פרטי הפרשה, דווח לפני שני עשורים, הדוגמנית לשעבר מצאה נחמה אצל הוריו של הארוס שלה, ריימונד ומורין, והתחננה בבכי בפני המשטרה שתעשה כל שביכולתה כדי לתפוס את הרוצח. במסיבת העיתונאים המפורסמת היא סיפרה בדמעות מה עבר עליהם באותו לילה. לדבריה, בן זוגה לי הארווי נדקר למוות ע"י מטורף חמוש בסכין, אחרי שהשניים נקלעו לוויכוח בנסיעה. באחד הלילות בדצמבר 1996 חזרו השניים הביתה מפאב, כשאז - לכאורה - רכב שחור מדגם פורד סיירה עקב אחריהם ועקף אותם כשהגיעו לכפר אלוויצ'ורץ', הסמוך לרדיץ', אנגליה. לדבריה, בין הארווי לנהג פרץ וויכוח שהוביל מהר מאוד לאלימות.

טרייסי אנדרוס רצחה את הארוס שלה. PA, אתר רשמי
לא נראית חשודה בכלל. טרייסי אנדרוס רצחה את הארוס שלה/אתר רשמי, PA

"הם עקפו אותנו, עצרו ולי יצא מהרכב. התנהל שם איזשהו סוג של ויכוח. הנהג קרא לי זונה וחבט בי בפנים", היא סיפרה, "אחר כך ניגשתי ללי, לא ידעתי אם הוא חי. החזקתי בו, חיבקתי את ראשו ורק חשבתי על מה אני יכולה לעשות בשבילו. לקחתי קורס עזרה ראשונה וניסיתי לעצור את זרימת הדם. נכנסתי למצב של הלם". אנדרוס הוסיפה: "התוקף לא נראה נורמלי. זה לא היה נראה שהוא שיכור, אבל הוא לא נראה רגיל. כאילו הוא לקח משהו. מי שזה לא יהיה, הוא הרס לי את החיים".

עוד באותו נושא

הבחורה הזו גילתה שבן זוגה בוגד בה - והתנקמה בו בדרך אלימה

לכתבה המלאה
טרייסי אנדרוס רצחה את הארוס שלה. Birmingham Post and Mail, אתר רשמי
היו זוג יפה פעם. לפני שהיא רצחה אותו ב-42 דקירות סכין/אתר רשמי, Birmingham Post and Mail

בבית המשפט נמצא שאנדרוס שיקרה ושהיא למעשה הרוצחת. נחשף כי היא הייתה זו שדקרה את הארוס שלה 42 פעמים בזמן שהשניים שהו ברכבו. במאי 97 היא החלה לרצות מאסר עולם, אולם שוחררה כבר ב-2011 כשהיא בת 47 והחלה חיים חדשים כשהיא מאורסת לבחור בשם פיל גולדסוורת'י. אחרי שנידונה למאסר עולם, אמו של לי הארווי המנוח אמרה שהיא מקווה שאנדרוס תירקב בגיהנום - מה שלצערה לא לגמרי קרה בסוף. "אני מקווה שבכל יום ובכל נשימה שלה, היא תזכור מה היא עשתה. אני שונאת אותה. לי בטח בה. חשבתי שבני מת בזרועות אהובתו, אבל עכשיו אני יודעת שהוא מת בזרועות הרוצחת שלו".

הסיפור המלא:

טרייסי אנדרוס רצחה את הארוס שלה. Sunday Mirror, אתר רשמי
ככה היא נראית היום - חופשיה ומאושרת/אתר רשמי, Sunday Mirror
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully