וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום המאושר בחייה: החופה נפלה על הכלה והפכה אותה לנכה. תיעוד

14.5.2017 / 13:30

מוט עשוי ברזל נפל על ראשה של תושבת רמת גן במהלך חתונתה לפני שנתיים, וגרם לה לאבד את הכרתה ופגיעות נוספות. עתה היא הגישה תביעה על סך מאות אלפי שקלים. טרם הוגש כתב ההגנה מצד בעלי האולם

עריכה: יוסי אלטר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החופה בעת נפילתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלה, תושבת רמת גן, לא תיארה לעצמה שביום שאמור היה להיות היום המאושר בחייה – היא תהפוך לנכה. מוט החופה העשוי מברזל נפל על ראשה בעוצמה אדירה עת עמדה תחת החופה עם בחיר לבה, וגרם לה לאבד את הכרתה. עתה היא תובעת את בעלי האולם במאות אלפי שקלים.

החתונה התקיימה לפני שנתיים באולמי "אקסייט" באור יהודה. בכתב התביעה נכתב כי הכלה איבדה את הכרתה עוד כמה פעמים במהלך הערב, סבלה מהקאות ולחתונה הוזמנה ניידת מגן דוד אדום, אך מסיבה שאינה ברורה הנהלת האולם לא נתנה לאנשי מד"א להיכנס לאירוע במשך דקות ארוכות.

כאשר נכנסו אנשי מד"א למקום, כך לפי כתב התביעה, סירבה הכלה להתפנות מיום חתונתה וביקשה להישאר במקום. אנשי מד"א נשארו להשגיח עליה במהלך האירוע. לאחר האירוע החלה הכלה לסבול מכאבים ולאחר כמה חודשים, על אף שלא ברור אם היה קשר בין הדברים, הפילה את העובר שנשאה ברחמה עוד בזמן החתונה.

תביעה על סך מאות אלפי שקלים

לטענתה, עד היום היא סובלת מכאבים וממצב נפשי קשה. על כן הגישה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורך דינה רן שפירא לפני כחודש תביעת פיצויים נגד בעלי האולם בסכום של מאות אלפי שקלים. טרם הוגש כתב הגנה מצד בעלי האולם, שאף העדיף שלא להגיב לכתבה.

לדברי עו"ד שפירא, "האירוע הקשה נגרם עקב רשלנות צוות אולם האירועים, אשר בין היתר אפשר התקנת חופה מסוכנת שאינה עומדת בתקנים, לא דאג לבחון את החופה ולהסיר מכשולים מבעוד מועד, לא העסיק עובדי ביטחון, לא דאג לאמצעי בטיחות סבירים וסיכן את ביטחונה ואת שלומה של התובעת".

בתביעה נטען כי גם לאחר התאונה התנהל צוות האולם באופן לא ראוי, בניגוד לחובתו ובצורה שהחמירה את הנזקים שגרם האירוע לתובעת, לבעלה ולמשפחותיהם. "כך, במקום שבעל האולם יסייע לתובעת לזכות בטיפול רפואי מהיר, הוא ניסה למנוע מצוות מד"א להיכנס ולהעניק לה את הטיפול ואם לא די בכך, המשיך בעל האולם להתנהל כלפי הבעל, המשפחה והאורחים בצורה עוינת. כך לדוגמה, הוא החליט על הפסקת הוצאת מנות ושתייה ולא הסכים לפתוח שולחנות רזרבה, והצדיק את מעשיו באמירה 'לא ישלמו לי'", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully