וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כלי רכב פרטי מתנגש בחוזקה באופנוע - הרוכב ניצל

13.5.2017 / 15:35

התאונה, שתועדה במצלמת אבטחה, אירעה לאחר שנהגת הרכב התכופפה להרים דבר מה ובעקבות זאת התנגשה באי-תנועה וברוכב האופנוע. שניהם נפצעו קל. "שמענו בום גדול והייתה המולה, זה נגמר בנס", סיפר עד לתאונה

צילום: אור ירוק

"שמענו בום גדול והייתה המולה גדולה, זה נגמר בנס" - כך שחזר היום (שבת) איציק, שמצלמת האבטחה בביתו תיעדה תאונה קשה שאירעה אתמול בצהריים בין אופנוע לכלי רכב פרטי בנתניה. בסרטון, שפורסם בדף הפייסבוק של עמותת "אור ירוק", נראה כלי הרכב הפרטי פוגע בחוזקה באופנוע. רוכב האופנוע ונהגת המכונית הפרטית נפצעו באורח קל.

"אני זוכר שהלכתי למצלמות האבטחה כדי לראות אם הן הצליחו לתעד את המקרה החריג", סיפר איציק, תושב רחוב אלקלעי בעיר. "מה שרואים בסרטון זה שנהגת התנגשה באופנוע. ממה שההבנתי היא התכופפה להרים איזה דבר מזון שנפל לה ברכב, לא שמה לב ועלתה על אי-תנועה, תוך שהיא פוגעת בחוזקה בנהג שהיה בצד הדרך". לדבריו, רוכב האופנוע ניצל במזל גדול. "למזלו גופו הוטח במכסה המנוע של הנהגת ולא עף", אמר.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", מסר בתגובה: "היסח דעת בנהיגה הוא מהגורמים המרכזיים לתאונות דרכים, כל התעסקות מלבד נהיגה מגדילה משמעותית את הסיכון לתאונת דרכים. בעולם כבר הבינו כי מדובר באחת הסכנות הגדולות ולכן הגבירו את האכיפה ואת הענישה וכך משדרים מסר ברור וחד. הגיע הזמן שגם המשרד לבטיחות בדרכים יעמיד את הנושא בראש סדר העדיפויות ויפעל להגברת ההסברה והמודעות במקביל לשילוב הגברת האכיפה והחמרת הענישה. לרוכב הבא אולי לא יהיה את המזל הזה".

עוד בוואלה! NEWS
התפרצות מחודשת של נגיף אבולה בקונגו: לפחות אדם אחד מת
"הזדמנות אחרונה לספר": אהובתו של בן הנשיא שבה למקום שבו מת בקרב
ח"כ ביטן: "טראמפ מכבד את סמלי עמנו יותר מאנשי שמאל רבים בארץ"

נהגת רכב התכופפה להרים מאכל ופגעה ברוכב אופנוע; מצבו קל. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד התאונה בנתניה/מערכת וואלה! NEWS
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully