וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גננת חשודה שטלטלה למוות תינוק - ואיימה על אמו שלא תספר

12.5.2017 / 14:20

האם, תושבת טירה, הביאה את בנה בן ה-9 חודשים במצב אנוש לבית החולים, שם טענה כי נחנק מחלב. אלא שנתיחת גופתו הצביעה על אלימות שהופעלה נגדו, מה שגרם לאם להישבר ולספר שמנהלת המעון שבו שוהה, איימה עליה יחד עם דודה ודרשה שתגיד כי הוא נחנק מאוכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הובא על ידי אמו לבית החולים כשהוא במצב אנוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חושדת כי אם מטירה נאלצה לשקר בנוגע לנסיבות מות בנה בן התשעה חודשים לאחר שאוימה בידי מנהלת המעון שבו מת התינוק. מנהלת המעון ודודה? נעצרו, ובית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (שישי) לשחרר את הדוד למעצר בית ולהאריך את מעצרה של מנהלת המעון ביומיים.

מהחקירה עולה כי ביום רביעי הובא התינוק על ידי אמו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא במצב אנוש, ושם נקבע מותו. האם סיפרה לצוות הרפואי כי הוא שתה חלב, נחנק ומת. ואולם, חוקרי מרחב השרון והרופאים ביצעו שורת בדיקות שבמהלכן על החשד כי הוא טולטל והופעלה נגדו אלימות קשה שהביאו למותו.

בעקבות הממצאים, נשברה האם וסיפרה כי מנהלת המעון והדוד של המנהלת, איימו עליה שתמסור גרסה שקרית ולפיה אכל ונחנק. בעקבות זאת, נעצרו השניים. המנהלת חשודה בעבירה של גרימת מוות ברשלנות, ובמשטרה בודקים, בעקבות ממצאים שהגיעו בשעות האחרונות, אם קיים חשד לעבירה חמורה יותר לגביה. הדוד חשוד בשיבוש הליכי חקירה, באיומים ובהדחה למסירת עדות שקר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שקד לוואלה! NEWS: "התקדמות במגעים עם ארה"ב בדרך לפטור מוויזות"
לאחר הפרסום בוואלה! NEWS: בוטלה בניית טיילת על קרקע פלסטינית פרטית
פרסום ראשון: הורי הנער מחדרה שוחררו בזכות תמונה משפחתית בים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully