וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד נשכחה ברכב באבני חפץ ומתה: "הפצע ילווה את ההורים כל החיים"

12.5.2017 / 0:31

אוריה ואליעזר כספי ניסו במשך שנים להביא ילדים. אחרי התאומות שיר ועדי, נולדה שקד, שמתה אחרי שנשכחה שעות ברכב וניסיונות ההחייאה של אמה, אחות במקצועה, כשלו. "אוריה היא אם מקסימה, שבנותיה היו תמיד בראש מעייניה", סיפרה חברתה

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

תושבי אבני חפץ שבשומרון התקשו אמש (חמישי) לעכל את ממדי האסון שפקד את משפחת כספי המתגוררת ביישוב. שקד, בתם בת השנה של אוריה ואליעזר כספי, מתה לאחר שנשכחה ברכב אמה כמה שעות. חברה של האם סיפרה כי אוריה הייתה "אם מקסימה ומסורה, שבנותיה היו תמיד בראש מעייניה". שכנה אחרת העידה כי ההורים שבורים. "זו טרגדיה בלתי נתפסת. נעשה הכול כדי לסייע להם להתמודד עם האסון שפקד אותם". הלילה הובאה שקד למנוחות בבית העלמין בטל מנשה.

בשעות הערב התהלכו תושבים ברחובות היישוב ופרקו את אשר על לבם. הם סיפרו כי אוריה ואליעזר, המתגוררים באבני חפץ כשש שנים, התקשו תחילה להביא ילדים לעולם. אולם כעבור כמה זמן נולדו להם תאומות, שיר ועדי בנות השלוש, לאחריהן נולדה שקד.

אוריה, העובדת כאחות בבית החולים מאיר בכפר סבא, דאגה לבנותיה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. "מדובר במשפחה מדהימה משפחה כל כך אהובה על כולם. שקד הייתה תינוקת מקסימה קטנה ויפה, ואוריה כל הזמן דאגה לה ולתאומות", סיפרה יפית דואני, חברתה ליישוב.

לקריאה נוספת:
תינוק בן שנה ושלושה חודשים מת לאחר שנשכח ברכב באשדוד
אמו של התינוק שנשכח באוטו ומת: "אני נקרעת, בבקשה תחזור אליי"
סב לפעוט שנשכח ברכב ומת: "הרגשה נוראית, לא משאירים ילד לדקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשכחה במשך שעות. כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך
המכונית בה נשכחה תינוקת ומתה באבני חפץ בשומרון, 11 במאי 2017. דוברות המשטרה,
המכונית שבה נשכחה התינוקת/דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עלה כי האם נסעה עם בתה לפעוטון בשעות הבוקר. היא החנתה את הרכב ליד הפעוטון וסמוך לביתה של חברתה, שאצלה שהתה עד השעה 13:30. בשעה זו היא התקשרה למטפלת כדי לשאול אם בתה התעוררה ואז הבינה כי שכחה אותה ברכב. אוריה ביצעה בבתה פעולות החייאה עד שצוותי מד"א שהוזעקו למקום והמשיכו בהן. הפעוטה פונתה לבית החולים מאיר, שבו עובדת האם, ושם נקבע מותה.

"על כל צעד ושעל תמיד ידעה לעזור ולתת את המענה מכל הלב והנשמה", סיפרה דואני. "היא אימא במשרה מלאה למרות עבודתה. כל הזמן דאגה לבנות וכל כולה היה הבנות. איפה הן נמצאות, מה הן אוכלות, לאן הולכות, הכול סביבן. השמירה והדאגה להן היא ללא הפסקה ללא קשר איפה היא הייתה נמצאת".

לדברי דואני, "אתמול אוריה התקשרה וביקשה לבוא להחזיר לי תרופה שנתתי לה לפני כמה ימים. אילו ידעתי ששקד תיעלם מן העולם הייתי מחבקת אותה ונפרדת ממנה. זו טרגדיה נוראית מילא אנחנו, הפצע הזה ילווה את אוריה, אליעזר, עדי ושיר כל החיים".

(עדכון ראשון: 23:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully