וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושת החשוד משחזרת: "הבנות צעקו - אבא, אל תהרוג את אימא"

11.5.2017 / 20:57

אשתו לשעבר של דוד בוקובזה, החשוד ברצח אבי אלתר, סיפרה על הרגעים שבהם ניסה לרצוח אותה. "הוא הביא בקבוק דלק, ניסיתי לברוח והפעם הצלחתי. היה עליי מלא דלק, והבנות נשארו איתו. ואז ראיתי אש בבית", נזכרה

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניב מעוז

גרושתו של דוד בוקובזה, החשוד ברצח אבי אלתר, שחזרה הערב (חמישי) את רגעי האימה כשניסה לרצוח אותה בחודש שעבר. "הבנות שלי שיחקו בסלון, אני הייתי בחדר, החברה שלהם יצאה וכנראה הן שכחו לסגור את הדלת ואז אבא שלהן נכנס", סיפרה.

"ישר יצאתי מהחדר והוא הכניס אותי בחזרה והצמיד לי את האקדח למצח ואמר לי 'תהיי בשקט' ו'בואי אחריי'", הוסיפה. בשלב זה צעקו בנותיה: "אבא, אל תהרוג את אימא". כשהשניים התקרבו לכניסה, היא ניסתה לפתוח את הדלת. "הוא ניסה להכניס מחסנית לאקדח ואני נאבקתי איתו כדי להוריד המחסנית וקיבלתי מכה בראש".

לדבריה, האקדח נשבר ובעלה לשעבר ניסה לחנוק אותה. "הוא הביא בקבוק דלק, ניסיתי לברוח והפעם הצלחתי, והיה עליי מלא דלק, והבנות נשארו איתו. ניסיתי לקרוא לבנות שלי, דפקתי על הדלתות של השכנים והם קראו לכבאים, אני רואה מהחלון את הבית וצועקת לבנות שלי, ואז ראיתי אש בבית. הבת הגדולה שלי כיבתה אותה, והם יצאו מהבית והלכו לשכנים". בוקובזה נמלט מהבית.

לקריאה נוספת:
"לא קל לי, אני מצטער מכל הלב": כך חמק חוטף בנותיו ממאסר ארוך
רצח את חברו וניסה להצית את גרושתו: מסע הנקמה של האב שחטף את בנותיו

דוד בוקובזה עם בנותיו. פייסבוק, צילום מסך
"אבא, אל תהרוג את אימא". בוקובזה/צילום מסך, פייסבוק

ב-2014 חטף בוקובזה את שתי בנותיו לתאילנד משום שסבר כי הן סופגות התעללות מינית. המשטרה פתחה בחקירה שבסופה הוחזרו הבנות לאם. לאחר זמן קצר שב בוקובזה לארץ, הורשע בחטיפה והוטל עליו עונש מאסר של 17 חודשים. לפני כחצי שנה הוא שוחרר מהכלא ועבר להתגורר בבאר שבע.

אשתו לשעבר סיפרה כי אחרי החטיפה של הבנות והשחרור מהכלא היא הייתה בטוחה שהוא מתכנן לפגוע בה. "פחדתי ממנו, לא חשבתי שהוא יגיע לרמות כאלה, הוא אדם לא רגיל, ידעתי שאחרי החטיפה הוא יתכנן את הדבר הבא, פחדתי שהוא יהרוג אותי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי אלתר, חברו של בוקבוזה שנרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-7 באפריל החל בוקובזה את מסע הנקמה שלו. בסמוך לשעה 11:45 התקבל דיווח במשטרה על אישה שהותקפה ברחוב גרוסמן בבאר שבע. בחקירת המשטרה עלה כי בוקובזה הגיע לדירת גרושתו וניסה לירות בה למוות. לאחר שכשל שפך על פי החשד בנזין על גרושתו וניסה להצית אותה, בזמן שבנותיהם בבית. האישה הצליחה לקחת את הילדות ולהימלט איתן מהבית.

באותו יום, בסמוך לשעה 16:30, התקבל במשטרה דיווח על רכב שעולה באש בכניסה לחניון בית המשפט העליון בירושלים. כוחות הצלה חילצו את בוקובזה מהרכב במצב אנוש לאחר שניסה להתאבד. ברכבו נמצאו מכתבים ובהם האשמות קשות של בוקובזה כלפי עורכי דינו וחברים של גרושתו. מוקדם יותר העלה בוקובזה ליוטיוב סרטון שבו הוא מתאר את גרסתו לאירועים, ומסביר כי "החלטתי לנקום".

למחרת בבוקר, התקבל במשטרה דיווח על נעדר, אבי אלתר, שהיה חברו של בוקובזה והיה מי שהכיר בין החשוד לאשתו לשעבר. שוטרים שהגיעו לדירתו של בוקובזה בבאר שבע מצאו בה את גופתו של אלתר. המשטרה חושדת כי אלתר נרצח בבוקר, לפני שנסע בוקובזה לדירת גרושתו. אמש הותרו פרטי מסע הרצח וניסיון הרצח לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully