וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהייתי בן 17 איבדתי את בתוליי לחייזרית שופעת"

15.5.2017 / 9:19

אמן מניו ג'רזי משחזר בסרט תיעודי את מפגשיו המיניים לכאורה עם חייזרית בשם קרסנט ומספר על ילדיהם ההיברידים, "אני לא יודע למה היא בחרה דווקא בי. פשוט נשכבתי על הרצפה והיא עלתה עליי"

צילום מסך

האמן דייוויד הוגינס בן ה-72 מניו ג'רזי מציג בסרט תיעודי את שלל הציורים שלו המשחזרים, לטענתו, את המפגשים המיניים שקיים עם חייזרית בשם קרסנט ואת יתר מאורעות החטיפה שלו, בהם החל להיזכר רק בגיל מאוחר. "כשהייתי בן 17 איבדתי את בתוליי לחייזרית", הוא אומר בפרומו לסרט " Love and Saucers" (אהבה וצלחות מעופפות) בעודו מציג למצלמה ציורים פורנוגרפיים מאותם מפגשים אסורים. אחת היצירות שלו נקראת בפשוטה "איבוד בתולים" ובה נראית החייזרית, הדומה באופן מחשיד לסולן להקת KISS, ג'ין סימונס המאופר, מבצעת את זממה בהוגינס העירום.

הוגינס מספר שהסקס עם קרסנט היה מכאיב בהתחלה – אולם כעבור זמן מה הם הפכו לזוג והוא הביא עמה לעולם ילדים היברידים, חצי אנושיים וחצי חייזריים. באחד הציורים שלו מופיעה קרסנט עם בנם המשותף שיצא דומה קופי לאמא. הוא מתאר את המפגש המיני הראשון שלהם בסרט: "פשוט שכבתי על הקרקע והיא עלתה עליי. אין לי מושג למה היא בחרה דווקא בי. אני לא יודע. אני לא יודע הרבה, אבל אני יודע בוודאות שאיבדתי את בתוליי לחייזרית". הוגינס טוען שהוא נחטף לראשונה ע"י חייזרים כבר כשהיה בן 8, אך יחסיו עם החייזרית החלו מאוחר יותר. בחטיפתו פגש גם חייזרים קטנים ושעירים, חייזרים אפורים וחרקים חייזריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייוויד הוגינס והחייזרית עמה לכאורה איבד את בתוליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חצי אישה-חצי חייזר: סיפור הזוי כזה הרבה זמן לא שמענו

לכתבה המלאה

נייג'ל ווטסון, מחבר הספר "המדריך לחקר עב"מים של היינס", אמר: "חוויותיו של דייוויד מפורטות מאוד ונראה שליצירותיו יש השפעה חזקה עליו. עם זאת, הוא לא היחיד שסיפר על חוויות כאלה, שמלוות אנשים מהילדות. הסופר וויטלי סטרייבר סיפר בספרו על חטיפתו בידי חייזרים שהכניסו לו מכשיר מכני לישבן באורך 30 ס"מ. רבים מהמקרים האלה יצאו לאור בשנות ה-60 אך נדחו ע"י העב"מולוגיה, שרק רצו להוכיח שעב"מים היו חלליות רובוטיות שהגיעו מהחלל החיצון. מפגשים זרים וחטיפות קיבלו תשומת לב והחלו להיבדק היטב רק בשנות ה-70".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה היה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בתקופה הזאת מקרה החטיפה הבולט ביותר היה של אנטוניו וילאס בואס, שהובא לחללית כדי שחוצנית דמוית אנוש תקיים עמו יחסי מין. כשיצא מהחללית הוא הבין כי בכוונתה ללדת את הצאצא שלהם אי שם בחלל החיצון", הוא הוסיף, "רבים מאמינים שדיווחים אלה מצביעים על תכנית רבייה היברידית של חייזרים בכוונה ליצור גזע של יצורי על, מסיבטת שאנחנו יכולים רק לדמיין. הספקנים טוענים שהחוויות הללו הן תוצר של 'שיתוק שינה', מצב בו אנשים אינם מצליחים להבדיל בין חלום למציאות בזמן שבין שינה לערות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסנט ובנה ההיברידי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה לה השחור בעיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו מוזמנים לתערוכה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully