וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתף "רוקדים עם כוכבים" מואשם בסדרת מעשי אונס בתלמידותיו

11.5.2017 / 11:57

כתב אישום הוגש למחוזי בחיפה נגד יניב קקון, תושב כרמיאל בן 33, המואשם באונס, במעשי סדום ובמעשים מגונים בשתיים מתלמידותיו בסטודיו בעיר. הוא גם מואשם בשיבוש הליכי משפט

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד יניב קקון, מורה למחול תושב כרמיאל בן 33, בגין אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בשתיים מתלמידותיו בסטודיו, בנות 16 ו-15. קקון, שהשתתף בעבר בתכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", נעצר לפני כשבועיים ונאשם בנוסף בשיבוש מהלכי משפט.

על אף שנגד קקון הוגשו עד כה ארבע תלונות מצד מי שהיו תלמידותיו בסטודיו למחול, שתיים מהן נערות בנות 16, כתב האישום מתייחס רק לשתיים מהן, ופרסומו צומצם מחשש לחשיפת זהותן. כל המתלוננות היו תלמידותיו בסטודיו לריקודים.

לקריאה נוספת בנושא
המורה למחול שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" יואשם באונס תלמידותיו
יניב קקון שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" חשוד באונס תלמידותיו

הרקדן יניב קקון בהארכת  מעצרו הבוקר בבית המשפט המחוזי חיפה 11 במאי 2017. ערן גילווארג
קקון בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

לפי כתב האישום, קקון ביצע חלק מהעבירות בנערה בת ה-16 בזמן שהה עמה בסטודיו. במקרה אחר, הוא מואשם כי הסיע אותה ברכבו בתום השיעור, עצר בביתו בעיר וביקש ממנה להיכנס לחדרו, שם ביצע בה מעשים מגונים. במתלוננת השנייה הוא מואשם שביצע מעשה סדום ומעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות.

פרקליטתו של קקון, עו"ד עידית רייכרט, אמרה כי "האישום שהוגש היום נגד מרשי מלמד על כך שאין מדובר במספר-רב של מקרים, ושאין מדובר במעשים לכאורה שנעשו בחו"ל ואין מדובר בהפיכת אחת המתלוננות לשפחת מין. התקשורת הוטעתה לחשוב שמדובר באחת מפרשיות המין החמורות, והנה אנחנו עדים עתה לכתב אישום מצומצם בהיקפו, ודאי ממה שנטען בתקשורת. ברשותנו ראיות שיש בכוחן להפריך את הנטען ולכרסם באופן משמעותי במהימנות התלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully