וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני וקלייד, גרסת עפולה: נערות חשודות בסיוע לשוד בערב יום זיכרון

12.5.2017 / 9:53

השתיים נתפסו בניסיון שוד שביצעו בני זוגן, ושוחררו ממעצר כדי שיוכלו לגשת לבחינת בגרות. מבצעי השוד, בשנות ה-20 לחייהם, הם בעלי עבר פלילי. עורך הדין של אחת מהן: "הילדה מאוהבת. מוכנה לשבת במעצר - רק שהוא לא ייפגע"

צלמים זמניים מורשים

שתי נערות תושבות העמקים שחשודות במעורבות בניסיון שוד שוחררו ממעצר כדי שיוכלו לגשת אתמול (חמישי) למבחן בגרות – כך פסק בית משפט השלום נצרת. אימהותיהן של השתיים נדרשו ללוות אותן לבחינה. הן יואשמו בימים הקרובים בעבירות של קשירת קשר לפשע, נסיבות מחשידות בכוונת פריצה והדחה בחקירה.

השופטת דלית שרון-גרין קבעה כי "מעשי החשודות מקימים מסוכנות, וכלל הנסיבות מעידות על חשש לשיבוש הליכי חקירה". עם זאת היא הוסיפה כי יש לאפשר את המשך שגרת חייהן, לאור עברן הפלילי הנקי. "באיזון כלל האינטרסים יש להורות על שחרור החשודה בתנאים מגבילים, שיאפשרו מחד גיסא הגשת כתב אישום נגדה, ומאידך גיסא יהיה בהם כדי לאפשר לחשודה לעמוד בבחינת הבגרות. בכך לא תפגע אפשרותה להמשיך במסלול החיים הנורמטיבי בו צעדה עד למעורבותה בתיק זה".

השתיים נעצרו במהלך ניסיון שוד שעל פי החשד ביצעו בני זוגן, שני גברים תושבי עפולה בשנות ה-20 לחייהם ובעלי עבר פלילי. עורך הדין אפרים דמרי, שמייצג את אחת החשודות, אמר בדיון לנוכח בקשת המשטרה להאריך את מעצרן כי מרשתו הולכת שבי אחרי בן זוגה. "הילדה מאוהבת, זו אהבת נעורים. היא מתעקשת לשמור עליו. היא מאוהבת בצורה עיוורת ומוכנה לשבת במעצר עוד כמה ימים, רק שלא יגעו בבן זוגה. זה משהו בלתי נתפס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מוכנה לשבת במעצר בשביל בן הזוג". החנות שנשדדה במרחביה, לפני חודש וחצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסיון שוד זה מצטרף לשורה של מעשי שוד נוספים בעפולה ובסביבתה. שבוע וחצי לפני כן נשדדו באיומי נשק אלפי שקלים מעובד פיצוציה באותו מתחם מסחרי, וכן נשדד בתקופה האחרונה תחנת דלק בכניסה לקיבוץ מזרע. בתקרית אחרת, ב-29 במרץ, בוצע שוד אלים בקיבוץ מרחביה באזור עפולה: שלושה רעולי פנים שדדו מאות שקלים ממרכול ותקפו את המוכרת עם שוקר חשמלי. בדיון בבית המשפט נטען כי יש חשד שהגברים מעורבים במעשי שוד נוספים.

עו"ד דמרי אמר כי החשוד בניסיון השוד, בן זוגה של מרשתו, מכר לה אשליות. לדבריו, "הוא בא לאמה עם טבעת והציע לנערה נישואים. הוא ניצל את אהבתה ואת המסירות שלה ועירב אותה במעשה כדי לתת לה הרגשה שהיא מעורבת. הוא ניסה לתת לה סיפוק, משהו רגשי, לכן סיפר לה סיפורי גבורה, לכן עירב אותה כדי שתתצפת על שוד שעשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עו"ד דמרי אמר כי החשוד בניסיון השוד, בן זוגה של מרשתו, מכר לה אשליות. לדבריו, "הוא בא לאמה עם טבעת והציע לנערה נישואים. הוא ניצל את אהבתה ואת המסירות שלה ועירב אותה במעשה כדי לתת לה הרגשה שהיא מעורבת. הוא ניסה לתת לה סיפוק, משהו רגשי, לכן סיפר לה סיפורי גבורה, לכן עירב אותה כדי שתתצפת על שוד שעשה".

לאחר הדיון אמר לוואלה! NEWS כי מרשתו נפלה קורבן לבחור שמבוגר ממנה בכמה שנים. "אותו בחור החשוד בשוד ניצל את תמימותה ותום לבה של מרשתי, ניצל את אהבתה העיוורת אליו וזאת בהבטחותיו כי הוא אביר חלומותיה, אשר ייקח אותה אל האופק הרחוק ויגשים לה את כל חלומות".

דמרי ביקש בדיון בבית המשפט כי יתחשב בנערה. "מדובר במקרה חריג, אך מקומה הוא בבית הספר ולא במעצר", אמר. השופטת שרון-גרין קיבלה, כאמור, את בקשתו, והנערות ייגשו היום למבחן בגרות תחת השגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully