וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד "טלגראס": נעצרה חשודה בעסקאות סמים בתוכנה המוצפנת

11.5.2017 / 10:08

צעירה בשנות ה-20 לחייה נעצרה עם נחיתתה בנתב"ג, בחשד שניהלה קבוצה באפליקציית טלגרם, שבה נסגרו עסקאות בינה לבין משתמשים. אחותה נעצרה בחשד שסייעה לה ובדירתה בירושלים אותרו שקיות עם מריחואנה

שתי תושבות ירושלים החשודות בסחר בסמים דרך תוכנת "טלגרם" נעצרו בנתב"ג. חטיבת דובר המשטרה
הסמים שנתפסו בדירתה של החשודה בירושלים/חטיבת דובר המשטרה

תושבת ירושלים בשנות ה-20 לחייה נעצרה הבוקר (חמישי) בנתב"ג בחשד שביצעה עשרות עסקאות סמים דרך תוכנת העברת המסרים "טלגרם". גם אחותה הצעירה ממנה נעצרה בחשד שסייעה לה בפעילותה, והשתיים יובאו לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים בהמשך היום.

לפי החשד, היא יצרה מעגל של משתמשים מורשים, שבפניהם הזדהתה בשם בדוי, בעוד שהסתירה את פרטיה האישיים. היא נהגה לאשר את קבלתו של כל משתמש לקבוצה המוצפנת, והפיצה תמונות של הסמים שברשותה אותם הציעה למכירה. הצעירה חשודה כי כשהייתה מקבלת בקשה לביצוע עסקת סמים, היא הייתה עוברת לשיחה פרטית עם הדורש, שבה הייתה קובעת עמו את פרטי העסקה ואת מיקומה.

במקביל למעצרה ביצעו השוטרים חיפוש בדירתה בשכונה בדרום ירושלים, שם תפסו חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה מחולק לשקיות. מהמשטרה נמסר כי "ניסיונות להסוות עסקאות סמים גם באמצעות תוכנת הצפנה מתקדמות לא צלחו, כמו במקרה זה" וכי היא "פועלת כל העת ובכל המישורים לסיכול ולמניעת עבירות, ולמעצרם של חשודים המפיצים סמים מסוכנים".

עוד בוואלה! NEWS
"לא קל לי, אני מצטער מכל הלב": כך חמק חוטף בנותיו ממאסר ארוך
הפיגוע ברכבת הקלה: "המחבל חיפש קורבן נוח - ודקר את חנה 7 פעמים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully