וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בב"ש וחצי גמר האירוויזיון: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.5.2017 / 14:00

פענוח פרשיית רצח בב"ש, מהיכן מגיעים משרתי המילואים בצה"ל, האם תחליפי המזון לתינוקות ייכנסו לפיקוח ואיזה טיפ נותן המאסטרו צביקה פיק לאימרי זיו לקראת חצי גמר האירוויזיון הערב?

צילום: ניב אהרונסון, מאצ'י הוף, בני בן סימון , שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

טרגדיה יוצאת דופן נחשפה בבית המשפט. כתב אישום נגד דוד בוקובזה, החשוד ברצח חברו, נסיון לרצוח את אשתו וחטיפת בנותיו לתאילנד. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים, צביקה קליין, לשעבר עורך דינו של בוקבוזה מספר על החשוד וסנ"צ יגאל קלימיאן, מפקד ימ"ר נגב על פענוח הפרשה.

האם הנשיא טראמפ הצליח לקבור את חקירת הקשרים עם רוסיה או שאולי הסתבך יותר? עומרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עקב אחרי הדרמה של היממה האחרונה לאחר פיטורי ראש ה-FBI.

לקראת יום ההוקרה למערך המילואים פרסם צה"ל את הנתונים על המשרתים ותפקידיהם: תל אביב מובילה באחוז משרתי המילואים. אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הנתונים.

ועדת המחירים המשותפת למשרדי הכלכלה והאוצר המליצה אתמול להכניס את תחליפי המזון לתינוקות לפיקוח. אירה אימרגליק מוואלה עסקים על התחרות בשור.

הערב יתקיים חצי גמר האירוויזיון בהשתתפות הנציג הישראלי אימרי זיו. יניב דורנבוש שליח וואלה! NEWS לקייב עם ההכנות, ההימורים והאבטחה הכבדה וצביקה פיק, המאסטרו שזכה באירוויזיון עם השיר "דיווה" שהלחין לדנה אינטרנשיונל עם הטיפים לזיו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully