וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע ברכבת הקלה: "המחבל חיפש קורבן נוח - ודקר את חנה 7 פעמים"

11.5.2017 / 9:14

כתב אישום הוגש נגד ג'מיל תמימי, בן 57 ממזרח ירושלים, שביצע את הפיגוע בחודש שעבר שבו נרצחה סטודנטית בריטית. הוא מואשם כי הוא "לא חדל ממעשיו אלא רק לאחר שמי מיושבי הרכבת השתלט עליו"

קרדיט: קבוצת ביטחון שדה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב מזרח העיר בגין פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בחודש שעבר, שבו נרצחה סטודנטית בריטית. ג'מיל תמימי, בן 57 תושב ראס אל-עמוד, מואשם כי רצח את חנה בלדון בת ה-20 והפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים.

לפי כתב האישום, ביום הפיגוע תמימי יצא בשעה 7:00 מההוסטל במזרח העיר, שבו שהה מאז 2012, ורכש סכין מטבח עם להב באורך של 18.5 סנטימטר בעיר העתיקה. הוא הסתיר את הסכין בתוך שקית גדולה ואטומה, והסתובב בעיר. הוא שוחח עם בניו בנפרד, וביקש להתארח אצלם, אולם הם דחו אותו ואמרו לו לחזור למקום שבו שהה. תשובתם עוררה בקרבו זעם, ולפי כתב האישום, הוא החליט לרצוח.

עוד על פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בירושלים
צעירה נהרגה בפיגוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים; המחבל נעצר
השוטר שנטרל את המחבל בי-ם: "בלמתי את הרכבת - והסתערתי על החשוד"

פיגוע דקירה ברכת הקלה בירושלים 14 באפריל 2017. רויטרס
זירת הפיגוע ברכבת הקלה בירושלים בחודש שעבר/רויטרס

בהמשך, בסביבות השעה 12:40, תמימי הגיע לתחנת שער שכם של הרכבת הקלה וביקש מאדם אחר לרכוש עבורו כרטיס. אחרי שזיהה את בלדון, ששהתה בארץ במשך שלושה חודשים במסגרת חילופי סטודנטים, "כקורבן חלש שלא יהיה בכוחה להתנגד למעשיו", הוא המתין שהיא תסתובב אליו ודקר אותה שבע פעמים.

עוד נכתב בכתב האישום כי בעוד שבלדון "שתתה דם, היא הצליחה להתרחק ממנו ולפסוע כמה צעדים, עד שהתמוטטה על רצפת הקרונית". לפי כתב האישום, המחבל חדל ממעשיו רק לאחר שאחד הנוסעים השתלט עליו, הפיל אותו, ואז הועפה הסכין מידיו.

תמימי נעצר על ידי מאבטח ושוטר ולא נפצע באירוע. משב"כ נמסר אז כי "זהו מקרה נוסף מבין רבים שפלסטיני הסובל ממצוקות אישיות, נפשיות או מוסריות בוחר לבצע פיגוע בכדי למצוא מפלט לבעיותיו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זירת פיגוע הדקירה בכיכר צה"ל בירושלים, 14 באפריל 2017. מד"א
"מקרה נוסף של פלסטיני הסובל ממצוקות ומבצע פיגוע". זירת הפיגוע בחודש שעבר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully