וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם אנונימוס מזהירים בסרטון מצמרר ממלחמת העולם שמתקרבת

11.5.2017 / 6:41

קבוצת אנונימוס פרסמה סרטון אזהרה שקורא לציבור להכין עצמם לקראת מלחמת העולם הבאה: "כל הסימנים כאן. הקרב צפוי להיות חזק. אכזרי ומהיר ויביא להרס עולמי"

[Anonymous]

נבואות החורבן שניתנו עד כה מקבלות חיזוק נוסף מקבוצת אנונימוס האנרכיסטית הידועה לשמצה, שהודיעה בסרטון חדש ומצמרר לא פחות מקודמיו על מלחמת עולם שלישית שמתבשלת בין ארה"ב וצפון קוריאה. "כל הסימנים מראים על מלחמה מתקרבת בחצי האי הקוריאני", טוענת הקבוצה בסרטון שפורסם בסוף השבוע ביוטיוב, "כל מדינה זזה אסטרטגית למקומה הנכון. בניגוד למלחמות עולם קודמות, על אף שיפעלו חיילות רגלים, הקרב צפוי להיות חזק, אכזרי ומהיר ויביא להרס עולמי, הן ברמה הסביבתית והן ברמה הכלכלית".

הארגון מעלה את הטענות לאור שורת אירועים המרמזים, לדבריהם, כי שני הצדדים מכינים עצמכם לפרוץ המלחמה. אם זה הניסוי האמריקני של שיגור הטיל הבליסטי הבין-יבשתי "מינוטמן 3" בשבוע שעבר או אזהרת ממשלת יפן שהנחתה את אזרחיה כיצד יש להתנהג במקרה של מתקפת טילים – באנונימוס סבורים שמצאו הוכחות מספיק חזקות לקונפליקט רציני בין ארה"ב לצפון קוריאה שיסתיים בלחימה. "זו תהיה מלחמת אמיתית עם השלכות גלובליות", מסבירים בסרטון המלווה במוזיקה דרמטית ואפקטים גרפים מעוותים, "כששלוש מעצמות-על מעורבות בעניין, אומות אחרות ייאלצו לבחור צדדים".

אנונימוס מזהירים ממלחמת עולם. צילום מסך
כששלוש מעצמות-על מעורבות בעניין, אומות אחרות ייאלצו לבחור צדדים"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לקראת מלחמת עולם שלישית - האם פצצות אטום כלל לא קיימות?

לכתבה המלאה

הקבוצה טוענת גם שממשל טראמפ עובד בשיתוף פעולה הדוק עם אוסטרליה, הנחשבת למיקום אסטרטגי באוקיינוס ההודי, "האזרח יהיה האחרון לדעת ולכן חשוב להבין מה האומות האחרות עושות", הם אמרו, "הסינים הפרגמטיים, כך נראה, מתחילים לאבד את סבלנותם". עוד סימן למלחמה קרובה, לדברי אנונימוס, הן השיחות האחרונות בין הנשיא טראמפ לנשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה. השניים דיברו לפני קצת יותר משבוע על המצב עם צפון קוריאה ועל איומים ביטחוניים אזוריים אחרים, "כשהנשיא טראמפ מתחיל לפנות לאנשים כמו הנשיא רודריגו דוטרטה כדי לוודא שהם נמצאים על אותו עמוד, אתה חייב להתחיל לתהות", אומרים באנונימוס, "אולם, אפילו דוטרטה ייעץ לארה"ב להתרחק מקים ג'ונג-און".

הקבוצה סיימה את הסרטון עם מסר מפחיד לצופים, "תתכוננו למה שעומד לקרות" ולא שכחו את הסיסמא שלהם: "אנחנו אנונימוס. אנחנו הליגיון. אנחנו לא סולחים. אנחנו לא שוכחים".

מאמינים להם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully