וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיין של אדולף היטלר חשף: "הייתי בהלם מהמחוות הנשיות שלו"

12.5.2017 / 0:54

וויליאם פטריק היטלר פרסם ב-1939 מאמר שמוצע כעת למכירה פומבית. מתברר שהפיהרר היה נוהג להסתובב עם שוט, ואפילו איים בהתאבדות מתוך חשש שימשיכו לכתוב על חייו הפרטיים

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

בסרטון - הפרומו לסדרה "לצוד את היטלר" של ערוץ ההיסטוריה

המאמר הבא אמנם נכתב אי שם ב-4 ביולי, 1939, אך כעת הוא מוצע למכירה פומבית, ועל כן גם מכה גלים בעולם לאחרונה. כתב אותו אחיינו של אדולף היטלר, וויליאם פטריק היטלר, בנו של אחיו למחצה של אדולף, כותרתו היא "מדוע אני שונא את דודי", והוא פורסם במגזין "לוק" חודשיים לפני תחילת מלחמת העולם השנייה.

בין היתר, תיאר וויליאם ביקור אחד בביתו של אדולף ב-1936: "נסעתי לשם עם חברים והגענו לגינה. היטלר אירח נשים יפות מאוד לתה. כשהוא ראה אותנו הוא קם, היכה עם שוט בזמן שהלך והעיף את הפרחים. הוא הזהיר אותי שלעולם לא אגיד שאני אחיינו. אחר כך הוא חזר אל האורחים שלו, והמשיך להכות בשוט. אכלנו עוגות עם קצפת, הקינוח האהוב עליו. הייתי די בהלם מהאינטנסיביות שלו, מהמחוות הנשיות שלו. היו קשקשים על מעילו".

וויליאם, שנולד באנגליה לאמא אירית, עבר בשנות השלושים לגרמניה ושלח מכתב להיטלר, ובו ביקש שימצא לו עבודה טובה. הפיהרר חשש שמא וויליאם מנסה לסחוט אותו, ואולי ללכת לתקשורת ולספר שסבו של היטלר היה, למעשה, יהודי. "פרסמתי כמה כתבות עליו כשחזרתי לאנגליה", סיפר וויליאם. "אחר כך זומנתי בחזרה לברלין עם אבא שלי ודודה שלי, והלכנו למלון שלו. הוא זעם, ובכה, וביקש שאחזור בי מכל הכתבות שלי ואפילו איים להתאבד אם דברים נוספים ייכתבו על חייו הפרטיים".

עוד בנושא:

עכשיו זה רשמי: לאדולף היטלר היה רק אשך אחד
אונס וחרדת מוות: טועמת המזון של היטלר נחשפת

אדולף היטלר – 1935. GettyImages
"עוגות עם קצפת - הקינוח האהוב עליו". אדולף היטלר/GettyImages

ב-1939 נאלץ וויליאם להימלט לארצות הברית. על המפגש האחרון עם אדולף, כתב: "לעולם לא אשכח את זה. הוא היה במצב רוח עצבני במיוחד, הלך הלוך וחזור, עם השוט שלו, הוא צרח עלבונות לכיווני כאילו נשא נאום פוליטי". וויליאם שב לארצות הברית, התגייס לצבא האמריקאי ואפילו נלחם במלחמת העולם השנייה נגד גרמניה הנאצית. הוא חי בניו יורק ומת ב-1987.

המגזין המדובר, אגב, נמכר בשעתו ב-10 סנט. כיום הוא מוצע למכירה תמורת הסכום הפעוט של 800 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully