וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב לראש מועצת סביון: מכוניתי נגנבה - הפכת אותנו להארלם

12.5.2017 / 18:34

היחצ"ן רני רהב, לראש מועצת סביון, מוטי לנדאו: "מחדלי הביטחון באחריותך – הפכת את סביון לשכונת הארלם". במכתב טוען רהב שהמועצה גובה מס ביטחון ואינה משתמשת בו לצורכי שמירת הביטחון ביישוב. מועצת סביון: "אנו מהיישובים הבטוחים בישראל, דוחים את הטענות"

רני רהב. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
"המכתב מביע קול זעקה" רני רהב/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

איש יחסי הציבור רני רהב, ותושב סביון, שיגר מכתב חריף לראש המועצה המקומית, מוטי לנדאו, והאשים אותו כי הביטחון האישי בסביון הדרדר במהלך כהונתו. רהב כתב לראש המועצה מוטי לנדאו כי "מחדל הביטחון בסביון הוא אחריותך האישית, מכיוון שלא עשית דבר על מנת למנוע את הפיכתה של סביון לשכונת הארלם".

לדברי רהב, בתוך 14 יום, "אם לא ישונו הסדרי הביטחון בשכונה, חדר הביטחון לא יופעל באופן אמיתי, המצלמות לא יופעלו והמשטרה לא תוזמן להתערב", תוגש מטעמו תביעה, ייצוגית או אישית.

במכתבו ציין רהב כי "חברת הכנסת מלינובסקי (יוליה – א.ר) עדכנה אותי כי המועצה גובה מס ביטחון שלא כדין. מילא אם היה ביטחון, אבל כשאין ביטחון ויש עוד מס מיוחד, שאתם משתמשים בו לדברים אחרים, זוהי כבר עבירה פלילית. אם לא תסיר מס זה – התביעה תוגש", כתב רהב. "אתה כראש מועצה ידעת כי המצלמות לא עובדות. ידעת – ולא עשית כלום. במידה ולא תטפל בנושא בתוך 14 יום - אתבע אותך באופן אישי".

עוד בוואלה! NEWS:
עדיין לא ניקסון: פיטורי ראש ה-FBI – מים קרים על חקירת טראמפ
אני, אלוף במילואים, מצדיע לתא"ל אפק על יציאתו מהארון
הצעיר שרגליו נקטעו בתאונה בכנרת יצא מסכנת חיים: "קרה לנו נס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש מס מיוחד, שאתם משתמשים בו לדברים אחרים". מכתבו של רהב לראש המועצה לנדאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רהב הוסיף: "חלילה שלא תשתמע ממכתבי זה כוונת איום! חלילה וחס. מכתבי זה מביע קול וזעקה של כל תושבי השכונה הפוחדים לדבר, כי 'לא נעים' להם, כי לכולנו חברים ושכנים וזה לא מכובד. משום כך אני כותב באופן אישי על מנת שבתוך 14 יום יתוקנו המחדלים". בהמשך אף קרא רהב ללנדאו להכריז על פיזור המועצה ולגשת לבחירות לראשות המועצה. רהב סיים את המכתב הקשה במסר אישי, "תודה וסליחה מראש על הטון והנוסח, אך אין בידי ברירה, הביטחון של משפחתי וחבריי מעל הכל".

המכתב יוצא הדופן מגיע לאחר שבתחילה דיווח היחצ"ן המפורסם, על רכב יקר ערך שנגנב מאוסף הרכבים שהוא מחזיק בביתו. רהב פרסם סדרת הודעות בהולות בקבוצת הוואטסאפ של תושבי סביון בדרישה לשיפור הביטחון בישוב, "להפתעתי המצלמות לא עובדות. גנבו הלילה ג'יפ ברחוב ואין צילום בחדר מצב של סביון! מה יהיה? הצילו הצילו. לאן נגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ראש מועצת סביון: דוחה את ההאשמות על הסף

מהמועצה המקומית סביון נמסר בתגובה: "סביון הייתה ועודנה מן היישובים הבטוחים והאיכותיים בישראל. בניגוד לטענות שהעלה מר רהב, היטל השמירה בסביון נגבה כחוק. בנוסף להיטל השמירה, המועצה מקצה מאות אלפי שקלים בשנה מתקציבה להגברת הביטחון בסביון.

"ביישוב מותקנות מצלמות הפרוסות ברחובות ובכל הכניסות לסביון. המערכת לא פעלה זמנית עקב תקלת חשמל, אך התקלה תוקנה והמערכת פועלת ומתעדת כסדרה.
נבהיר כי במהלך השנה האחרונה נגנבו מהיישוב מכוניות בודדות בלבד. צר לנו כי רכבו של מר רהב נגנב, והוא מוזמן להגיש תלונה במשטרת ישראל - כמו כל אזרח".

לנדאו מסר: "המועצה המקומית סביון והעומדים בראשה פועלים מכוח סמכותם החוקית וחובתם על פי הדין. אין כל מקום להאשמות אישיות ואני דוחה אותן על הסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully