וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו הראשונה של דונלד טראמפ תיכנס לבית האח הגדול ותחשוף סודות?

14.5.2017 / 6:30

על פי השמועות, מפיקי "האח הגדול" הציעו לאשתו הראשונה של הנשיא טראמפ, איוונה, סכום של 2 מיליון אירו כדי שתסכים להיכנס לעונת ה-VIP הבאה של הסדרה. מקורב להפקה מספר: "היא וודאי תשמח ללכלך עליו"

CBB

בסרטון - ככה זה נראה בפעם הקודמת שהיא הייתה בבית האח הגדול

איוונה זלניצ'קובה, אשתו הראשונה של הנשיא דונלד טראמפ, קיבלה הצעה להיכנס לעונת ה-VIP הבאה של "האח הגדול" הבריטי והמפיקים סבורים שהיא לא תסרב לסכום הכסף הגדול שהוצע לה, שעל פי השמועות עומד על 2 מיליון אירו. זה לא מופרך שהיא תסכים להצעה הזאת - איוונה כבר השתתפה בעבר בעונת ה-VIP השביעית והאחרונה של התכנית ב-2010, עוד כשהתכנית שודרה בערוץ 4 הבריטי, והיום כשבעלה לשעבר הוא נשיא ארה"ב, מנהלי התכנית המשודרת כיום בערוץ 5 מנצלים את טרנד החזרת דיירי עבר לתכנית - ומזמינים את איוונה לחזור לבית.

בערוץ מקווים שאיוונה בת ה-68 תכנס לבית ותפתח פה על הנשיא. מקורב סיפר לדיילי סטאר: "יש סיכוי גדול שאיוונה תחשוף פרטים אינטימיים או מביכים על טראמפ. היא מכירה אותו היטב. מאחר שהם גרושים, היא וודאי תשמח ללכלך עליו. בפעם הראשונה הבית הלבן יאלץ לפקוח עין על האח הגדול. מה שאיוונה תגיד בבית עלול לגרום לבעיות רציניות בנישואים שלו".

איוונה טראמפ. GettyImages
האם איוונה טראמפ תיכנס לבית האח הגדול?/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דונאלד טראמפ הוצף בדיווחים על מפגשים עם חייזרים

לכתבה המלאה

איוונה הייתה נשואה לדונלד טראמפ משנת 1977 ועד 1992. הם התגרשו כשנמצא שטראמפ בוגד באיוונה עם השחקנית מרלה מייפלס. איוונה היא אמם של שלושה מילדיו של טראמפ, דונלד ג'וניור, איוונקה ואריק. הוא נישא למייפלס ב-1993, הביא עמה לעולם את בתו השנייה טיפאני והתגרש ב-1999. כמה שנים לאחר מכן הוא הכיר את מלניה ונישא לה ב-2005. לשניים ילד בן 11 ששמו ברון.

דונלד ואיוונה טראמפ. GettyImages
בהפקת התכנית מאמינים שאיוונה תחשוף פרטים מלוכלכים על טראמפ/GettyImages

הגירושים של איוונה וטראמפ זכו בזמנו לפרסום רב, כשעל פי הדיווחים טראמפ הסכים לשלם לה סכומי מזונות גבוהים. מאז היא נישאה והתרגשה פעמיים, כשהפעם האחרונה הייתה ב-2009. עד כה היו לה 4 בעלים, כשטראמפ היה השני. לא ברור אם איוונה תסכים להצעה ומאחר שיחסיה עם טראמפ טובים, בניגוד לדעת אנשי ההפקה, כלל לא בטוח שהיא תנצל את הבמה כדי לטנף עליו. הוא ודאי ייעץ לה שלא להסכים לזה. בעונת ה-VIP הקודמת היא הגיעה למקום השביעי ואלכס ריד זכה בפרס הגדול.

זה מה שאיוונה עושה היום

דונלד ואיוונה טראמפ. AP
איוונה ודונלד טראמפ בצעירותם/AP
דונלד ואיוונה טראמפ. AP
טראמפ לא ישמח לראות את אשתו הראשונה שוב על המסך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully