וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

הילה קובו

10.5.2017 / 14:00

פיטורי ראש ה-FBI, הכנות במצדה לקראת ביקור טראמפ, היום שאחרי שידור מהדורת מבט האחרונה, קמפיין של גננות נגד הצבת מצלמות בגנים ומיזם שמפגיש בין דור המייסדים לצעירים סביב המדורה

צילום: צילום: יוני ריקנר, רוני כנפו, שי מכלוף, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. והיום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


טלטלה בשירותי הביטחון של ארה"ב - הנשיא דונלד טראמפ פיטר במפתיע את ראש ה-FBI גיימס קומי, ששמע על כך בטלויזיה. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון ויעקב אילון , מגיש המהדורה המרכזית עם הדיווח והפרשנות.

במצדה נשלמות ההכנות לקראת ביקורו של הנשיא דונלד טראמפ שאמור לנאום על ההר. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום על ההערכות לביקור.

אתמול שודרה במפתיע מהדורת "מבט" האחרונה של הערוץ הראשון והיום יסתיימו גם שידורי הרדיו. יונה ויזנטל לשעבר העורך הראשי ואורי לוי מהפנים הותיקות של הערוץ על הפרידה והיום שאחרי.

הילה קובו מגישה את המהדורה המרכזית של וואלה. ראובן קסטרו
צפו במהדורה עם הילה קובו/ראובן קסטרו

"שמים עליי עין" הוא קמפיין רשת של גננות המתנגדות ליוזמה להתקין מצלמות בגנים. ראיון עם חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, שמבקשת לקדם את התכנית הזו, ולילי פוקמונסקי, מנהלת המחלקה לגננות בהסתדרות המורים שמובילה את המאבק נגד היוזמה.

ל"ג בעומר יצוין ביום ראשון, והשנה מיזם מעניין, "מסביב למדורה" שמפגיש בין צעירים לדור המייסדים שיגיעו ויספרו את סיפורם. באולפן התארחו רועי פרידמן רכז "דור לדור" ביפו וכוכבה מתתיהו, לשעבר לוחמת אצ"ל.

הסרט העלילתי "בן דוד" מספר על תופעת נוער הגבעות ותג מחיר ויוצג בפסטיבל קולנוע דרום. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הסרט.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully