וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי בהרצליה: המשטרה עצרה חשוד רביעי – בן 23 מרעננה

10.5.2017 / 11:05

החשוד, שזהותו הייתה ידועה למשטרה מראשית החקירה, הסתתר במשך שבועות. על פי החשד, הוא העלים ראיות מהזירה, ובהן אזיקים שעמם קשר את הנערה בת ה-17. הצעיר מכחיש כי קיים עמה יחסי מין. שלושת החשודים האחרים שוחררו בערבות בשבוע שעבר

צילום: אבי כהן

משטרת תל אביב עצרה הלילה (חמישי) בן 23 מרעננה בחשד לאונס הקבוצתי בהרצליה בחודש שעבר. הצעיר, שזהותו הייתה ידועה מראשית החקירה, הסתתר במשך שבועות מפני המשטרה. על פי החשד, הוא העלים ראיות מהזירה, ובכלל זה האזיקים שבהם השתמש לכאורה כדי לקשור את הנערה בת ה-17 בשעת המעשה. הוא החשוד הרביעי שנעצר במסגרת הפרשה. מעצרו הוארך בחמישה ימים, עד ליום ראשון, 14 במאי.

עורך הדין ניר אלפסה, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מכחיש את המיוחס למרשו. "כבר בשלב זה של החקירה עולה כי חלקו של הצעיר הוא שולי וזניח. הצעיר משתף פעולה עם החוקרים, מכחיש את כל החשדות וטוען בתוקף כי לא קיים יחסים עם המתלוננת".

לקריאה נוספת:
האונס הקבוצתי בהרצליה: "הנאנסת זוכרת הכל – שלושתם תקפו אותה"
פרקליטת החשודים באונס: "הצטלמה בחוטיני"; החוקר: "ועדיין - 'לא' זה לא"

הארכות מעצר לשלושה חשודים באונס קבוצתי בהרצליה 25 באפריל 2017. אבי כהן
הארכת מעצר של החשודים באונס הקבוצתי בהרצליה, בחודש שעבר/אבי כהן

בשבוע שעבר שוחררו ממעצר שלושת החשודים באונס עקב קושי של הפרקליטות לגבש נגדם כתב אישום. הסיבה לכך היא כי הנערה לא מוכנה נפשית להתעמת עם החשודים – בני 20 ובן 22 מהרצליה ומהדרום – ולכן לא ניתן להתקדם עם החקירה. הצעירה טופלה בידי גורמי רווחה של עיריית הרצליה ואנשי בריאות הנפש.

במסגרת החקירה נבדק החשד כי הצעירים אנסו בזה אחר זה את הנערה, וגרמו לה לצרוך קוקאין במהלך האונס מבלי שהייתה מודעת לכך. "מה שהם עשו לה מזכיר את 'התפוז המכני'", סיפר בזעזוע גורם במשטרה, כמה ימים לאחר מעצרם. "היא הגיעה למצב שהיא לא יודעת כמה גברים תקפו אותה".

ביום ראשון, במסגרת מחאה ציבורית, המתינו כמאה זוגות תחתוני חוטיני בפרקליטות מחוז תל אביב שהגיעו לעבודה. "'הצטלמה בחוטיני', זה הטיעון ששבר את הפרקליטות", הסבירה היוזמת, שירי כהן, בפוסט בפייסבוק את מיצג המחאה. "זאת הדרך שלי לומר שגם לי מגיע לחיות בביטחון במדינה הזאת. זה לא שווה הרבה. זה כן עדיף מכלום. תעשו משהו, בנות. משהו אחד קטן. זרקו תחתון אחד על שיח. תתלו תחתון אחד על החלון, על הרכב. במקום שיישאר. זה יכול להצליח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מחאה על האונס הקבוצתי בהרצליה 7 במאי 2017. שירי כהן (פייסבוק), אתר רשמי
מיצג התחתונים/אתר רשמי, שירי כהן (פייסבוק)

לטענת המשטרה, המתלוננת התחננה בפני החשודים כי יחדלו ממעשיהם כמה פעמים. "היא צעקה כמה פעמים 'די, תפסיקו'", אמר חוקר המשטרה רב-פקד דניאל ברדיאן בהארכת מעצרם של השלושה בחודש שעבר.

לדבריו, בידי המשטרה נמצאות ראיות נוספות מעבר לעדותה של הנערה, וכי היא זוכרת כל שלב בתקיפה לכאורה. "היא הבינה כל הערב מה קורה לה. היא אמרה שנעשה כלפיה מעשה אלימות. היו צביטות באיברים מוצנעים בגוף ומשיכת שערות, ויש עליה סימני אלימות".

(עדכון ראשון: 10:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully