וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחבל דתי": ילד השליך אבן על אישה בבית שמש בגלל "לבוש לא צנוע"

10.5.2017 / 9:08

המותקפת, בת 50, התהלכה עם גופייה בסמוך למרכז קניות בעיר. בתה כינתה את האירוע "פיגוע" ואמרה כי היא נזקקה לתפרים. "זו לא הפעם הראשונה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו", כתבה בפייסבוק

אישה מבית שמש הותקפה על-ידי חרדי בגלל חוסר צניעות לטענתו 10 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"העדיפו שאימא תדמם בבית חולים". זירת האירוע בבית שמש, אתמול/צילום מסך, פייסבוק

ילד השליך אתמול (שלישי) אבן על אישה בת 50 שלבשה גופייה וצעדה בסמוך למרכז קניות בבית שמש, בטענה כי אינה צנועה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הילד נמלט מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות אחריו, אולם הוא טרם אותר.

בתה של המותקפת כינתה את האירוע "פיגוע" ואמרה כי אמה נפצעה בראשה ונזקקה לתפרים. "היום אחר הצהריים אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש (לא ברמת בית שמש) ואחד מ'מאמיני אלוהים' החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת, והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש", כתבה קרין אסרף בחשבון הפייסבוק שלה.

"לא פעם ראשונה שזה קורה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו אבל אבן על הראש? למה אתם קיימים בעולם בכלל?", הוסיפה. "ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוהים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם, ושכל אדם צריך עם אמונתו לחיות. וגם אם אלוהים יחליט שלא מגיע לך יותר לראות אני אסכים איתו. כי הסבל שאימא שלי עוברת כרגע לא מגיע לה על זה שהיא רצתה לעשות הליכה בעיר שלה".

אישה מבית שמש הותקפה על-ידי חרדי בגלל חוסר צניעות לטענתו 10 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"פתחו לה את הראש". האישה שהותקפה בבית שמש/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully