וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שרגליו נקטעו בתאונה בכנרת יצא מסכנת חיים: "קרה לנו נס"

10.5.2017 / 11:42

בנימין כהנוב, שאיבד את שתי רגליו בתאונה במהלך השטת סירת מנוע, יצא מטיפול נמרץ והחל בתהליכי התאוששות. "מודה לאלוהים שנתן לו את הכוח להתאושש", אמרה אמו הנרגשת, שהוסיפה: "עדיין לא יודעים מה קרה שם, גרסאות חבריו סותרות"

בני כהנוב, הצעיר שנפצע אנוש בתאונה בכנרת בפסח, 9 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
"מודה לאלוהים שנתן לו את הכוח". כהנוב/צילום מסך, פייסבוק

בנימין כהנוב, הצעיר מאור יהודה שאיבד את שתי רגליו בתאונה במהלך השטת סירת מנוע בכנרת, יצא השבוע מטיפול נמרץ והחל בתהליכי התאוששות. "בנימין זוכר שהיה על סירה בכנרת ואז אירעה התאונה", סיפרה הבוקר (רביעי) לוואלה! NEWS מרגריטה כהנוב אמו של בנימין. "אני מודה לאלוהים שנתן לבנימין את הכוח לשרוד את התאונה הקשה, הוא אמנם איבד את שתי רגליו, אך יצא השבוע מטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב וכבר החל בתהליכי התאוששות". התאונה אירעה במהלך חג הפסח, באותם ימים שבהם נערכו החיפושים אחרי שלושת הצעירים שנסחפו ומתו בכנרת.

באשר לסיבת התאונה, סיפרה אמו של כהנוב שחקירת המשטרה בנושא עדיין נמשכת."עד היום איננו יודעים מה בדיוק הוביל לתאונה שבמהלכה בננו כמעט איבד את חייו, הגרסאות של החברים שהיו בזירת התאונה סותרות אחת את השנייה, ולכן לחוקרי המשטרה אין עדיין תשובה ברורה מה גרם לפציעה הקשה של בנימין", הוסיפה האם.

עוד בוואלה! NEWS:
רגליו של בן 36 נקטעו בהשטת סירת מנוע בכנרת; מצבו אנוש
מאז 2009: תשעה נופשים עם מזרני ים וסירות גומי טבעו למוות בכנרת
משפחות הנעדרים בכנרת: "לא נערכו כראוי - אפשר היה למנוע אסון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסירה ממנה נפצע כהנוב, חוף רימונים בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברתו הקרובה של כהנוב, מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, העלתה לאחר התאונה פוסט לפייסבוק, שבו פנתה לעוקביה וביקשה שיישאו תפילה למענו, בעת שנשקפה סכנה לחייו. מיד לאחר התאונה, כהנוב פונה לטיפול חירום בבית החולים פוריה שעל גדות הכנרת שם הצילו הרופאים את חייו והצליחו לייצב את מצבו, משם הועבר להמשך טיפול, במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב. במהלך השבועות האחרונים, כתוצאה מלחצים כבדים באשר למצבו של בנו עבר אביו שלום אירוע לבבי ואושפז אף הוא להמשך טיפול ומעקב באיכילוב.

כהנוב, בן 33 מאור יהודה, ועוד חמישה צעירים, בילו בכנרת על סירת מירוץ. בשלב מסוים, כך נראה, ישב כהנוב על דופן הסירה, נפל למים מסיבה שאינה ברורה ונפגע קשות ממדחס הסירה, שקטע את רגליו. חבריו, ששמעו את קריאותיו לעזרה, הצליחו להעלות אותו חזרה לסירה ולחזור במהירות לחוף כשהם המומים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פוסט התפילה של טיטי למענו של בני כהנוב, הצעיר שנפצע אנוש בתאונה בכנרת בפסח, 9 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
מלכת היופי לשעבר, טיטי איינאו, קוראת לחבריה להתפלל לשלומו/צילום מסך, פייסבוק

"ראיתי גבר בתוך סירה כשהוא סובל מחבלות קשות מאוד בגפיים", סיפר לאחר האירוע דודו חנונה, חובש רפואת חירום של מד"א ירדן, שבילה בחוף סמוך עם משפחתו והיה הראשון שהגיע לזירה.

משיט הסירה, תושב המושבה כנרת שבעמק הירדן, נלקח לחקירה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. גם נוסעי הסירה מסרו עדות על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully