וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: "התחזה לרווק - וניהל עמי מערכת יחסים במקביל לנישואיו"

8.5.2017 / 14:47

אישה שהכירה גבר באתר היכרויות, ניהלה עמו בהמשך מערכת יחסים מלאה, שבמהלכה אף הכירה את משפחתו וחבריו הקרובים. במהלך כניסה אקראית למחשבו, גילתה שמדובר בגבר שנישא לאחרונה. "נוכל סדרתי ששולל מנשים את הזכות לדעת עם מי הן ישנות בלילה"

אישה מול מחשב נייד. ShutterStock
גילתה בכניסה אקראית למחשבו הזמנה לחתונה. למצולמת אין קשר לכתבה/ShutterStock

אישה בת 37 הגישה לאחרונה תביעה בסך עשרות אלפי שקלים נגד ערן קראוס, גבר שלפי טענתה נוהג להתחזות לרווק ולהוליך שולל נשים. בכתב התביעה נטען כי לאחר שניהל עמה מערכת יחסים ממושכת במשך שלוש שנים, נישא הגבר מבלי שיידע על כך את בת זוגו, והמשיך לנהל עמה זוגיות במקביל. לאחר שהתגלתה התרמית המתוארת בכתב התביעה, כך נטען, התגלה מידע לפיו מדובר בנוכל סדרתי.

מערכת היחסים בין השניים החלה בשנת 2008, כשהתובעת הייתה בת 28. את קראוס, הנתבע הכירה באתר ההיכרויות "Lovely". בינה לבינו נרקמה מערכת יחסים רומנטית מלאה, שנמשכה עד שנת 2010. השניים נפגשו פעמים רבות, פגשו גם בבני המשפחה זה של זו, בהורים ובחברים האחד של השניה וניהלו גם יחסים אינטימיים. אלא שלאחר תקופה ממושכת שבה היו בקשר, ובאורח מקרי לחלוטין, גילתה לטענתה התובעת כי גבר הוא למעשה אדם שנישא לאחרונה.

את דבר קיומה של החתונה, גילתה התובעת כשישנה בדירתו של קראוס. בשעת לילה מאוחרת אמר לה קראוס כי עליו ללכת בגלל ענייני עבודה, וזאת לאחר שהציג את עצמו כמי שמנהל חקירות פרטיות. התובעת נותרה בדירתו של קראוס, ובשלב מסויים חיברה את מכשיר הסלולרי שלה למחשבו כדי להטעינו. בשלב זה, לדבריה, הופיעה על המחשב צילום של הזמנה לחתונה של הגבר שעמו ניהלה מערכת יחסים, הנושאת תאריך שעבר לפני שלושה שבועות. בשלב זה, טענה, הבינה כי נפלה בידיו של נוכל.

"נוכל סדרתי שממשיך להציג עצמו כרווק"

בכתב התביעה נטען כי לאחר שגילתה את התרמית, התברר לאישה כי נשים נוספות נפלו ברשתו של קראוס. "בדיעבד הסתבר לה כי מדובר בנוכל שפועל כך באופן סדרתי, יוצא, מבלה ומשלה נשים תוך שהוא ממשיך להציג את עצמו כרווק ופנוי ובהתנהלותו זו בועל נשים שלא בהסכמתן מדעת, תוך פגיעה באוטונומיה שלהן ותוך שלילת זכות הבחירה שלהן לגבי עם מי הן חולקות את מיטתן", נכתב.

בנוסף, נטען כי המקרה הותיר רושם קשה על התובעת, "שפיתחה חשדנות כלפי גברים" ומתקשה לנהל קשרים זוגיים עד היום. "בהתנהגותו של הנתבע, הלה רמס את כבודה של התובעת, רימה אותה, פגע בנפשה אנושות, בייש אותה בפני משפחתה וחבריה שכן הציגה אותו כבן זוגה, ערער את מעמדה כאדם אחראי ובוגר שאפשר לסמוך על שיקול דעתו, שבר וריסק אותה מבחינה רגשית והשאיר חותם וצלקות נפשיות לצמיתות", נכתב בכתב התביעה. "במשך תקופה ארוכה מאוד התובעת לא תפקדה בכל מישורי החיים, הן במקום עבודתה והן בחייה האישיים. התובעת שרתה בעצב עמוק ובכתה ללא הרף, ביטחונה העצמי נפגע קשות ובעקבות כך ובין היתר, נפגעה התפתחותה המקצועית ולימודיה נדחו".

"התביעה הזו מבקשת להיות פה ראשון מסוגו ולבטא את כאבן של נשים רבות שנפגעו ונפגעות ממתחזים באתרי הכרויות ומחוץ להם", אמרה עו"ד ענת קאופמן שהגישה את התביעה בבית משפט השלום בתל אביב. "אנחנו באים במטרה לשים סוף לתופעה מתרחבת והולכת במיוחד בעידן האינטרנטי של פרסום מצגי שווא וכזבים תוך ניסיון להונות נשים תמימות המחפשות קשר זוגי וזאת על מנת לקבל הסכמתן לקשר מיני ורומנטי, וזאת מבלי לתת את הדין ולשאת בתוצאות", הוסיפה.

מעורכת הדין טלי גוטליב, המייצגת את קראוס, נמסר: "מרשי הכיר את התובעת לפני כעשר שנים כשהיה עדיין רווק. הקשר בינו לבין התובעת היה קשר ידידותי בלבד במסגרתו התקיימו מספר מפגשים בשנה במהלכם קיימו השניים יחסי מין מוסכמים ומכבדים. מרשי מעולם לא ישן עמה, לא פגש במשפחתה ולא הבטיח לה דבר וחצי דבר. אנו נחרדים מהתנהגותה של התובעת, אשר מצאה לעצמה דרך מכוערת לנקום במרשי שנהג בה תמיד בכבוד. תביעתה הנטענת של התובעת מעולם לא הגיעה לידי מרשי, וככל שהיא קיימת היא לא יותר מקנטרנית ונואשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully