וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף סרטון של הנשיא מקרון בגיל 15 מנשק את מורתו - בימי הרומן האסור

8.5.2017 / 12:03

סרטון של עמנואל מקרון, נשיא צרפת, מתנשק בגיל 15 עם מורתו ולימים אשתו בריז'יט טרונייה, חושף ניצוצות אהבה ראשונים בין השניים בימים שרומן אסור שכזה עוד עבר בשתיקה

צילום מסך

במהלך קמפיין הבחירות של בנקאי ההשקעות לשעבר והנשיא החדש של צרפת, עמנואל מקרון, חיי הזוגיות שלו קיבלו כותרות מרכזיות בכל הצהובונים בצרפת והעולם ומסיבה שלא ניתן להתעלם ממנה - מקרון נשוי למורתו לדרמה מהתיכון שגדולה ממנו ב-25 שנה. למעשה, בסוף השנה יחגוג מקרון את יום הולדתו ה-40 - הגיל בו הייתה המורה שלו כשהשניים התאהבו. סרטון מהצגה שהעלו השניים בבית הספר התיכון בעיר הצפונית אמיין במאי 1993 עשה את דרכו לרשת ובו נראה מקרון בן ה-15 מנשק בלחי את מורתו בריז'יט טרונייה. לכאורה הנשיקה נראית תמימה, אך מאחורי הקלעים התפתח בין השניים רומן אסור שנודע להוריו של התלמיד, שכלל לא היו מרוצים מבחירת בנם.

טרונייה הייתה אז נשואה עם שלושה ילדים וניסתה להתנגד לחיזוריו של מקרון. כשהיה בן 16 ונשלח ע"י הוריו ללימודים בפריז, הוא אמר למורתו שאין בכוונתו לוותר עליה והבטיח לה שהוא עוד יהיה בעלה. ב-1997 הוא קיים את הבטחתו והשניים נישאו. במהלך מסע הבחירות, מקרון וטרונייה לא הסתירו את חיבתם מהמצלמות ומקרון אף הודיע לתומכיו שרעייתו תקבל תפקיד מרכזי כגברת הראשונה של צרפת במידה וייבחר.

עמנאול מקרון בגיל 15 מנשק את המורה שלו - לימים אשתו. צילום מסך
הנשיא מקרון בגיל 15 מנשק את מורתו - לימים אשתו/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עידן חדש בצרפת: הטירון הפוליטי שכבש בתוך שנה את ארמון האליזה

לכתבה המלאה

בשנה שעברה סיפרה טרונייה בסרט תיעודי שהוריו של עמנואל הורו לו לסיים את הרומן ולה להתרחק מבנם עד שיהיה בן 18. היא סיפרה שהוא לא היה כמו בני הנוער האחרים שלימדה. היא נזכרה איך הציע לה לכתוב מחזה, "חשבתי שהוא ישתעמם באמצע. כתבנו ולאט לאט נדהמתי לגמרי מהאינטליגנציה של הילד הזה". כשטס ללמוד בפריז, השניים המשיכו לשמור על קשר טלפוני, "היינו מתקשרים זה לזו כל הזמן ומשוחחים שעות בטלפון", היא אמרה, "לאט לאט הוא הסיר ממני את כל המחיצות, בצורה מדהימה ובסבלנות".

מקרון השלים השבוע את הדרך שסלל לעצמו הישר אל ארמון אליזה והוא הנשיא הצעיר ביותר של צרפת אי פעם. הוא מעולם לא נבחר למשרה ציבורית וניסיונו הפוליטי מסתכם בשנתיים בתור שר האוצר. הוא רץ על מצע שממזג ראיונות סוציאל-דמקורטים עם כלכלת שוק והקים את תנועת "קדימה!" (!En Marche) הקוראת לאיחוד בין שברי החברה הצרפתית, שלדבריה נקרעת בין שמאל לימין.

תמונה מהנישואין של עמנואל מקרון בזמן חתונתו  7 במאי 2017. GettyImages
לו רק היית קצת פחות המורה שלי? הנשיא מקרון ואשתו ומורתו בריז'יט טרונייה/GettyImages
עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט באירוע רשמי בארמון האליזה, פריז, אוקטובר 2016. AP
לא הסתירו את חיבתם במהלך הקמפיין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully