וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי ששכלה את בנה בתאונה, בעלה נהרג לנגד עיניה

7.5.2017 / 13:52

עוזי גדיש ואשתו ציפי עשו אמש את דרכם הביתה לעין יהב, המושב שאותו עזר להקים לפני עשרות שנים. בשלב מסוים רכבם התהפך, והבעל שנפצע יצא מן הרכב במטרה להזעיק עזרה – אך התמוטט ומת. לפני 20 שנה, ביולי 1997, שכלו בני הזוג את בנם עידן בהתרסקות מטוס קל

התאונה ליד מעלה עקרבים 7 במאי 2017. מד"א
טרגדיה שנייה במשפחה. מכוניתם של בני הזוג לאחר התאונה, הבוקר/מד"א

20 שנה אחרי ששכלו את בנם, טרגדיה נוספת הכתה הבוקר (ראשון) במשפחת גדיש מעין יהב. עוזי ואשתו ציפי, שעשו את דרכם ממושב כמהין שבנגב לביתם, התהפכו עם מכוניתם באזור מעלה עקרבים. הבעל יצא מן הרכב להזעיק עזרה אך התמוטט ומת כעבור זמן מה, ואילו אשתו נמצאה בשעות הבוקר תשושה לצד הרכב, ופונתה במצב קל לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עידן גביש, בנם של הזוג, נהרג בתאונת מטוס קל מדגם אולטרה לייט ביולי 1997. התאונה אירעה במהלך חיפוש אחר ראמים, במסגרת פרויקט סביבתי בערבה שבו היה מעורב.

הבן דרור סיפר כי הם אהבו לנסוע באזור שבו הבעל מצא את מותו. "הם היו אצל בן דוד שלי בסוף השבוע וחזרו הביתה. הם חזרו בדרך שהם רגילים לחזור בה, הם אהבו את המדבר והשטח ולחזור דרך השטח", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS.

לקריאה נוספת:
תאונות דרכים במגזר הערבי - פי 10 יותר הרוגים לעומת המגזר היהודי
שתי תאונות בצפון: בן 6 נדרס למוות, רוכב אופנוע בן 50 החליק ונהרג
תיעוד: נהג האוטובוס מדבר בטלפון הנייד - במהלך נסיעה

עוזי גדיש ז"ל 7 באפריל 2017. עמוד הפייסבוק של יחידת חילוץ ערבה, צילום מסך
"היה חקלאי עד יומו האחרון". עוזי גדיש/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של יחידת חילוץ ערבה
התאונה ליד מעלה עקרבים 7 במאי 2017. מד"א
הבעל יצא להזעיק עזרה אך התמוטט ומת. זירת התאונה, הבוקר/מד"א

לדבריו, התנאים בשטח לא אפשרו להזעיק עזרה, מה שגרם לאמו להישאר לצד גופת בעלה במשך זמן רב. "לא הייתה קליטה באזור. אבא שלי נהרג בזירת התאונה, ואימא שלי נשארה שם עד השעות המאוחרות של הבוקר. התאונה הייתה בסביבות השעה 22:30 בלילה, אבל רק ב-06:30 בבוקר זיהה אותם שומר מהאזור ועזר להם להזעיק עזרה".

עוזי, בן 70 במותו, הוא ממייסדי מושב עין יהב בערבה, לפני עשרות שנים, וכן ממקימי יחידת חילוץ "ערבה" והתנדב בה במשך שנים רבות, כמו גם בני משפחתו. הוא התחתן עם ציפי לפני 50 שנה. "אבא שלי היה חבר בגרעין הראשון בעין יהב שהגיע לעבודה, הוא היה אחראי על החקלאות מההתחלה. הוא היה אחראי על גידולי השדה, מה ששרד כאן עד היום. כל השנים הוא היה חקלאי - מכיתה ט' היה בבית ספר חקלאי. הוא נשאר חקלאי עד יומו האחרון", אמר הבן בכאב. לפני ארבע שנים זכו דרור ואביו בתואר חקלאי מצטיין.

ציפי סובלת מקרע ביד ותעבור ניתוח היום. הלווייתו של עוזי תיערך מחר בבית העלמין של מושב עין יהב.

עוזי גדיש ז"ל 7 באפריל 2017. עמוד הפייסבוק של יחידת חילוץ ערבה, צילום מסך
עוזי גדיש ז"ל 7 באפריל 2017/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של יחידת חילוץ ערבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully