וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מזויף? שחקנית פורנו הותקפה ע"י כריש בזמן צילומים

8.5.2017 / 8:30

זהירות, קשה לצפייה: דוגמנית ושחקנית פורנו בשם מולי קוואלי קפצה באומץ לים שורץ כרישים כדי להדגים טכנולוגיית שידור חדשה מתחת למים - וזה נגמר רע מאוד. אבל יש מי שמפקפק באמיתות הסרטון

CamSoda

חברת התכנים למבוגרים, Camsoda, שלחה את שחקנית הפורנו המצליחה שלה, מולי קוואלי, להתנסות יוצאת דופן ומאתגרת מתחת למים. קוואלי קפצה לכלוב בתוך ים שורץ כרישים במטרה להדגים מכשור שנבנה במיוחד לתמיכה בשידורים חיים מתחת למים. אחרי כמה שניות, אחד הכרישים תקף אותה ופצע אותה קשה בקרסול. היא הורמה משם ע"י צוות הצילום כשהיא מותירה אחריה שובל של דם.

הרגע המזעזע תועד כמעט במלואו, אולם לא ניתן לראות את נשיכת הכריש עצמה במצלמה, מה שהביא רבים לתהות האם היא באמת ננשכה ע"י כריש או שהסרטון בכלל מזויף. בקטע הקצר רואים את הדוגמנית בבגד ים קופצת לכלוב שאינו חסין לגמרי לחדירת הכרישים. אחרי שננשכה, היא עלתה לסירה והציגה למצלמה את החתך העמוק שקיבלה. היא נזקקה ל-20 תפרים ואחרי פרסום הסרטון מיהרה להרגיע את עוקביה באינסטגרם: "תודה על הברכות שלכם. אני בסדר גמור. זה לא נורא כמו שזה נראה. זה מתרפא מהר. זו עדיין הייתה חוויה מדהימה".

דוגמנית מותקפת על ידי כריש. ציבלין
מולי קוואלי רגע לפני שנכנסה לים שורץ הכרישים/ציבלין

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אוסטרליה: כריש הרג נערה שגלשה עם אביה - לנגד אמה ואחיותיה

לכתבה המלאה

הסרטון צבר יותר מ-7 מיליון צפיות ביוטיוב. אלפים הוטרדו מעיצובו של הכלוב, שנראה כי קל לחדור דרכו, "לא נראה שדאגו לחייה של הדוגמנית אם הכניסו אותה לכלוב כזה", כתב אחד בתגובות, "איך כריש יכול להתגנב ככה לתוך כלוב?". סגן מנהל חברת Camsoda, דרן פרס, התעקש שלמולי היו את כל ההרשאות לצלול לצד הכרישים, וציין כי ידוע שהם אינם מסוכנים. הוא אמר: "התכנון שלנו היה שמולי תצלול במהירות לתוך הכלוב עם מצלמה ותתחיל לשדר כשהכרישים סביבה. ממה שידוע לנו, מדובר בכריש לימוני. שהוא כריש צייתן שלא נוהג לתקוף אנשים". הוא הוסיף: "במהלך השידור, ניגש כריש לכלוב שעורר את עצבנותה של מולי. היא שחתה אל פני המים כשהכריש התקרב, רגלה התרוממה מעל הרשת המגוננת עליה וננשכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיימות סיבות רבות לחשוד שהסרטון מזויף. בקטע נראית קוואלי לובשת סנפירי רגליים בדיוק במקום שבו כביכול ננשכה. מכאן עולה השאלה - איך הכריש יכול היה לנשוך את חומר הגומי של הסנפיר ולהשאיר אחריו חתך רציני שכזה, בטח כשידוע כי לכריש הלימוני - מין הכריש התוקף - יש שיניים דקות וצרות מאוד. הצופים הבחינו גם בהבדלים בגודל הפציעה בין 2 פריימים שונים של הסרטון.

בנוסף, ידוע שהכריש הלימוני אינו מסוכן לאדם וכי עד כה נרשמו רק 10 מקרי תקיפה, כשאף אחת מהן לא הייתה קטלנית. מומחה לכריש הלימוני, סמואל גרובר, אישר בשיחה עם yahoo שאכן מדובר בכריש לימוני ושלדעתו יש כמה סיבות לחשוד באמינותו של הסרטון, "יש כמה דברים שנראים מבוימים. כדאי לברר מה היה סוג הטיפול הרפואי שהיא קיבלה. חוץ מזה, שימו לב שמחוץ לכלוב יש בחור נוסף ולו לא קרה כלום. גם אין שום תיעוד של הנשיכה עצמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורגע אחרי. אין כל תיעוד של הנשיכה עצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הניתוח שעשה גרובר לסרטון אינו מספיק כדי לאשר או להכחיש את אמיתות הסרטון, אך הוא מעלה כמה נקודות ששווה להתייחס אליהן. "אני לא מאמין שכריש לימוני עשה דבר כזה. אלפי אנשים צללו בעבר עם כרישים כאלה בלי בעיה, והיא הייתה בתוך כלוב וננשכה", הוא הוסיף, "מצד שני, הכלוב רחב מאוד. נראה שכריש יכול להכניס את הראש שלו לשם. למה לו לעשות את זה? אני לא יודע. יכול להיות שהוא נתקע בכלוב, נבהל ונשך אותה. לי זה נראה מוזר".

הזמן שלכם לקבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully