וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד עובדי מ?נהל בנמל אשדוד תקפה חבר ועד: "רמאי, הומו". האזינו

7.5.2017 / 17:00

בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נשמעת מיכל לוגסי מטיחה כינויי גנאי בחבר הוועד אלברט אמסלם, שערק עם 700 עובדים להסתדרות הלאומית. "זונות, הם רוצים למכור את הנמל", קיללה. אמסלם הגיש נגדה תביעת דיבה בסך מאה אלף שקלים

עריכה: שניר דבוש

"זונות, שקרן, רמאי, מי זה אמסלם? אני אישה, הוא הומו" - תיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS מציג עד כמה נמוך הגיע הקרב סביב הפיצול בוועד נמל אשדוד. מיכל לוגסי, יו"ר ועד עובדי מינהל בנמל, תועדה מקללת את אלברט אמסלם, חבר ועד שהתמודד מולה בבחירות בעבר והפסיד, ושבחר לערוק יחד עם 700 עובדים להסתדרות הלאומית. כעת הוא תובע אותה בגין לשון הרע בסכום של מאה אלף שקלים.

בדצמבר 2016 ניצחה לוגסי את אמסלם בבחירות ליו"ר ועד העובדים, תפקיד שנחשב למשמעותי בהסתדרות. עם ההחלטה בחודשים האחרונים של כמחצית מהעובדים לערוק מההסתדרות החדשה להסתדרות הלאומית, נכנס ועד הנמל למאבק פנימי, כאשר מחצית מהעובדים מבקשים להישאר בהסתדרות החדשה. המאבק הגיע עד לפתחו של בית המשפט, שהורה להקפיא את המהלך עד להודעה חדשה.

לקריאה נוספת:
ניצחון לניסנקורן: ההסתדרות הכללית תמשיך לייצג את עובדי נמל אשדוד
בצל הרפורמה בנמלים - כץ מאיים על ההסתדרות; ניסנקורן: "די לחבוט בנו"
"עשיתי טעויות, הייתי אטום": אלון חסן מכה על חטא

נמל הדרום באשדוד. אפריל 2016. לירון מולדובן
הוועד נחלק בין שני ארגוני עובדים. נמל אשדוד/לירון מולדובן

בנוסף לכך הוועד מצוי בימים אלה במאבק מול המדינה ושר התחבורה ישראל כץ, בבקשה לשבות כדי לשפר את תנאי העובדים אל מול המהלך המתהווה של בניית שני נמלים חדשים פרטיים. בתחילת המאבק הפנימי בוועד העובדים הודיעו שמונה חברים כי הם מתפטרים, דבר שהביא להתלקחות יצרים בין לוגסי לאמסלם.

בפגישה בין השניים, בנוכחות כל העובדים, החלה לוגסי לקלל את אמסלם. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נשמעת לוגסי תוקפת את אמסלם כמי שמנסה להביא לאובדן הנמל בעוד שחבריה מנסים להרגיע אותה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ארוע וועד עובדי נמל אשדוד עם ישראל כץ ואבי ניסקורן 7 במאי 2017. מתוך אתר post2post, צילום מסך
התפרצות משולחת רסן. לוגסי, שנייה משמאל/צילום מסך, מתוך אתר post2post

"מה זה תרגעי, מה זה השקרן הזה, הרמאי הזה, מבלבל להם את המוח", נשמעת לוגסי בהקלטה. "הם רוצים למכור את הנמל, מספיק מכרו לנו אותו, שיתביישו להם, הם יכולים להגיד לי מה זה נמל? יא זונות, אתם יודעים מה זה נמל? הם ימכרו לכם אותו. יאללה כל אחד עושה לי פוזה, מי זה אלברט אמסלם, שיבוא להתמודד איתי, אני אישה הוא הומו, הוא הומו, אני רמסתי אותו בבחירות. מוכרים להם לוקשים, חלאס. מה זה? אני מהיום שבאתי לעולם אני בנמל".

"התבטאויות חסרות כל ביסוס והשמצה דיבתית"

בעקבות תיעוד המקרה הגיש אמסלם תביעה בגין לשון הרע והפרת פרטיות באמצעות עו"ד רון לוינטל, יו"ר ועדת לשון הרע בלשכת עורכי הדין, בסך מאה אלף שקל. "מדובר בפרסום שנעשה בעל פה תוך התלהמות סוערת ומוגזמת, חסרת כל ביסוס, המציגה את התובע כ'שקרן' ו'רמאי' ואף התייחסויות חוזרות ונשנות למיניותו", נכתב בתביעה.

"מדובר בהתבטאויות חסרות כל ביסוס ובהשמצה דיבתית לכל דבר ועניין אודות חייו הפרטיים של התובע. שכן, גם אם היו נכונות, אין זה מעניינה של הנתבעת, של עוברי אורח ושל עמיתיו של התובע והתבטאות מסוג זה מהווה הפרת פרטיות מובהקת כהגדרתה בחוק הגנת הפרטיות".

עוד נכתב בכתב התביעה כי נראה שלוגסי "ניצלה את התגודדות האנשים סביבה" כדי להכפיש את אמסלם ברבים וכדי שהנוכחים במקום יתמכו בה בסכסוך שנוצר בין ארגוני העובדים בנמל. בנוסף מוזכר בתביעה פסק הדין שניתן בעניינו של שחקן הכדורסל שמעון אמסלם משנת 1995. באותו מקרה תבע אמסלם את המקומון התל אביבי "העיר" על שערך כתבה על משחקי הגאווה הומו-לסביים בכותרת "אמסלם לא לבד" - בהמשך לפזמון האוהדים "אמסלם ההומו". אמסלם ניצח באותה תביעה ובית המשפט פסק לזכותו פיצויים בסך 150 אלף שקל.

עו"ד לוינטל מסר כי "למרות שעברו יותר מ-20 שנים מאז קבע בית המשפט כי הקריאה 'הומו' כלפי שחקן הכדורסל שמעון אמסלם הינה דיבה ולשון הרע, הנה אנו מגישים שוב תביעה בגין קריאות 'הומו', ובמקרה כלפי אמסלם". לדבריו, "מקובל לחשוב על הנמל באסוציאציות של גברים שוביניסטיים, והנה לפנינו תיעוד של נתבעת כוחנית, המדברת בוולגריות ובמיזוגניות ושוביניסטיות כלפי גבר. קשה לקבל התייחסות מעליבה כזאת, שנאמרה במשך זמן רב, בקול ולעיני כל".

עוד אמר לוינטל כי "צורת הדיבור והאמירות שנאמרו, מעבר לרהב שהן כוללות, מהוות לשון הרע לפי החוק, ולאור העובדה שהנתבעת סירבה לפצות את התובע ולהתנצל על דבריה, הוגשה נגדה תביעה זו. אמסלם חש מבויש ופגוע, הדבר הקרין גם על מצב בריאותו וראוי לפיכך לפצותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully